• Dii

Inga flytningar, men visat sej vara gravid ändå?

Finns de nån där ute som visat sej vara gravid men ändå inte haft flytningar??

Tror jag är gravid (inte testat än), men har inga flytningar.. Och brukar ha mkt innan mens, Bim den 4/2, men inget syns än..

• Svar på tråden Inga flytningar, men visat sej vara gravid ändå?
  • bo74

Japp, jag hade/har inga och plussade igår!

• Love 4 ever

Jag b rukar vara helt torr innan jag får mens men om jag är gravid får jag flytningar.

det är ju så olika

Är 2oo9 vårt år??
  • Dii

Hade lite spotting nu när ja va på toaletten.. så antar att mensen är på G.. MEn hoppas verkligen inte de..=(

Hur har du kännt dej annars?

• Love 4 ever
    Dii skrev 2009-01-31 12:00:03 följande:
    Hade lite spotting nu när ja va på toaletten.. så antar att mensen är på G.. MEn hoppas verkligen inte de..=(Hur har du kännt dej annars?
    Vem menar du?
    Är 2oo9 vårt år??
  • Dii
    Svar på #8
    flytningar me lite blod och eftersom jag har bim 4/2 så känns de som att tanten är påväg.. Men hoppas verkligen att de inte är nått, och att ja kanske har en chans..
  • bo74

Jag fick väldigt lågt blodtryck dagarna före bim, är mitt tidigaste konkreta symtom. Mätare för hemmabruk finns från 400:- och min som är en av de billigare har visat sig vara tillförlitlig.

• Trynträ

Det är när jag inte haft flytningar som jag varit gravid. Har fortfarande knappt några flytningar fast jag är gravid. Men jag tror det kan vara olika.

• Lota

jag hade så..har i vanliga fall vita flytningar mellan äl och mens denna gång när jag plussade inga flytningar alls.

• Dii

Kanske har en chans andå=) men va på toa nyss, kom en spotting..
    har bim 4/2.. är de kört nu, kommer mensen, eller kan ja fortfarande ha chans?

• MisssJ

Misstänker också graviditet. Har alltid mer flytningar strax innan mens, men nu på bim+2 har jag ingenting alls. Känns som ett tecken!

Svar på tråden Inga flytningar, men visat sej vara gravid ändå?