Diane p-piller
Ni som äter/ätit Diane.
Berätta om era erfarenheter.
Vad fick ni för biverkningar?
Någon som blivit gravid fastän de åt Diane?
Tacksam om ni delar med er av era erfarenheter.
Ni som äter/ätit Diane.
Berätta om era erfarenheter.
Vad fick ni för biverkningar?
Någon som blivit gravid fastän de åt Diane?
Tacksam om ni delar med er av era erfarenheter.
Diane innehåller så vitt jag vet mindre hormoner och är lika säkra/bra som alla andra p-piller sorter. Jag har använd yasmine som är liknande. Diane använde en väninna till mig och var supernöjd. Dessutom är de bra för de som har problemhy...
Lycka till
Jag å Diane i tre år...hade lite mellanblödningar i början, men de gav sig efter två månader.
Jag fick migrän liknande huvudvärk en vecka innan mensen...alltid, och under hela tiden som jag åt Diane.
Jag var väldigt väldigt trött under tiden jag åt Diane.
Jag blev inte gravid under tiden jag åt Diane.
MEN, jag som aldrig hade acne innan, fick det all over efter att jag slutade, riktigt jobbigt tonårs acne-..fick börja en penicillin kur efteråt för att bli av med acnen.
Jag skulle inte rekmendera Diane...prova med Yasmin, funkade riktigt bra för mig och alla mina vänner som äter p-piller.
Molly: oj?! hur kunde du FÅ acne av att ha ätit dem, när de tydligen ska hjälpa mot problemhy? så konstigt.. men det är klart, kroppen reagerar olika. och kanske kan det finnas någon logisk förklaring..
har själv funderat på att börja med dem, just för att jag hört så mkt gott om det. så som att acnen minskar om man äter dem (jag själv har aldrig någonsing haft acen, först nu på senare tid av någon mystisk anledning)
så jag hoppas på gott resultat om jag börjar med dem.
men ska yasmin ha samma typ av effekt mot acne eller?
Näe, Diane är ettpiller med starka hormoner. Yasmin är bättre att äta ur den synpunkten.
Jag tyckte de var bra, jag gick ner i vikt o mådde bra tills jag började få migrän o var tvungen att sluta med dem.
Det bästa jag har ätit! Hade acne problem innan, med pillerna försvann dom efter 3 veckor. Jag åt dom ett par år. Sen slutade jag för vi ville ha barn, Efter två månader kom plusset =)