• Finito

Electrolux inbyggnadsugn problem

Hejsan.

Köket blev nyligen nyrenoverat och första användningen av den inbyggnadsugn vart en besvikelse. Glaset som håller värmen i insidan av ugnen gick helt plötsligt sönder efter en 20-30min användning. Maten gick ju inte och rädda då det vart fullt med glassplitter i det.

Har ni någon aning varför just detta hände? Fel i produkten? Och vad rekommenderar ni att man ska göra?

Tack på förhand =)

• Svar på tråden Electrolux inbyggnadsugn problem
  • Myror i brallan

Ring återförsäljaren och klaga, han vet vad som kan göras... annars kontakta elektrolux, så de vet vad som hänt och så ingen annan blir drabbad om det är produkten det är fel på...
    Jag skulle kräva en ny ugn...

• Finito

Tack för de snabba svaren =). Det som gör mig lite fundersam är om det kan framstå fel på de två andra produkter vi fick med i paket erbjudandet (Spishäll+InbyggnadsUgn & InbyggnadsMikro)

Spishällen har inte visat några problem än så länge och mikron har inte testats ännu.

• jlhm

Finito skrev 2009-01-30 18:46:35 följande:

Tack för de snabba svaren =). Det som gör mig lite fundersam är om det kan framstå fel på de två andra produkter vi fick med i paket erbjudandet (Spishäll+InbyggnadsUgn & InbyggnadsMikro) Spishällen har inte visat några problem än så länge och mikron har inte testats ännu.
    Det tror jag inte du behöver vara orolig om. Ibland uppkommer fel som är mer eller mindre omöjliga att upptäcka vid tillverkningen.
Svar på tråden Electrolux inbyggnadsugn problem