• Anonym

Är det onödigt med vaginalkulor?

Jag var på ett sexparty ikväll och beställde vaginalkulor som är tänkt att använda för att förebygga inkontinens och livmoderframfall bla. Samt öka usklerna för att få starkare orgasm. en nu vet jag inte ifall jag ångrar mig, kanske är det onödiga pengar? Jag har dock fött två barn, så visst kan det vara bra att träna muskeln lite. Vad säger ni? Någon som testat? är det onödiga pengar?

• Svar på tråden Är det onödigt med vaginalkulor?
  • lokisse

dom är kul och bra att lära sig var musklerna sitter med och man tränar om man har dom inne man har liksom inget val

De omnibus rebus et nonullis aliis
  • Anonym

Bra köp! Inte vill man som 50+:are ångra att man sparade några kronor i dag när man börjar läcka...

• Shadilly

Knipövninga r så värt det.
    Man får starkare orgasmer, mindre risk för framfall och inkontinens. Din partner kan ha viss nytta av dem också

• Lis Alm

Knipkulor är superbra! De hjälper till så att du tränar med rätt muskulatur, de effektiviserar också knipövningarna, att man har dom och får syn på dem hjälper dig också att komma ihåg att du måste träna.
    Glöm inte att du måste ha glidmedel när du för in dem.

Lycka till med träningen!
    Och använd dem ordentligt =) Det ger resultat och jag håller med "Shadilly" om fördelarna.

• emertin

Någon som har tips på vilka knipkulor man ska införskaffa? Tittade på apoteket men dom kostade nästa 400 kr.....

Svar på tråden Är det onödigt med vaginalkulor?