• Tifastar

semestersvenskar/dubbelrum *asg*

Jag fick mej ett gott skratt här på morgoen när jag kollade på klippet från semestersvenskar...

www.tv4.se/noje/semestersvenskar

Klippet om dubbelrum =P

Fattar ni hur man kan tolka det som paret gjorde? *asg*

• Svar på tråden semestersvenskar/dubbelrum *asg*
  • Tifastar

Jag trodde att varenda människa visste att dubbelrum = ett rum för två personer =P Men tydligen inte... =S

• C4m1ll4

precis, och om man gärna vill ha 2 rum varför inte kolla upp det innan så man vet säkert att får det som man vill ha!?

• älskarlivet81

Haha, shit vad korkade människor det finns!

• Pippi på kafferep

Nä, jag fattar inte hur man kan tolka det så. Stackars reseledare! Av alla konstiga frågor de får om allt måste de ju få en samlad bild att folk är helkorkade. Fast han var duktig på att låtsas som om det var en ytterst befogad fråga och tog kritiken superbra... "Man borde skriva dubbelsäng" Hahaha!

• Mama72

Hahaha...  fick mig ett gott skratt...

• Tifastar

Bara för att det är ett dubbelrum så behöver det inte vara en dubbelsäng heller =P Kan ju lika gärna vara 2 sängar som man själv får skjuta ihop om man vill sova nära *hehe*

O det mest korkade av allt var väl att dom ville ha ett EGET rum till BARNEN =S Vem vill ha barnen i ett eget rum när man är utomlands?

• Mama72
    Tifastar skrev 2009-01-31 09:06:16 följande:
    Bara för att det är ett dubbelrum så behöver det inte vara en dubbelsäng heller =P Kan ju lika gärna vara 2 sängar som man själv får skjuta ihop om man vill sova nära *hehe*O det mest korkade av allt var väl att dom ville ha ett EGET rum till BARNEN =S Vem vill ha barnen i ett eget rum när man är utomlands?
    Tror dom har tänkt sig att dubbelrum=tvårummare.
  • Tifastar

Mama72 skrev 2009-01-31 09:08:40 följande:

Tror dom har tänkt sig att dubbelrum=tvårummare.
    Ja så måste det ju vara =)
Svar på tråden semestersvenskar/dubbelrum *asg*