Vad kostade din fettsugning?
Nu är jag trött på mina "lovehandles" och min degiga mage som inget biter på, vill fettsuga mig och undrar om någon som gjort detta kan tala om vad det kostar och hur nöjda ni blev?
Nu är jag trött på mina "lovehandles" och min degiga mage som inget biter på, vill fettsuga mig och undrar om någon som gjort detta kan tala om vad det kostar och hur nöjda ni blev?
Jag har gjort en full bukplastik, kostade 57 000kr. Blev inte nöjd med det utan har även fettsugit sidorna och ryggen, 22 000kr!
Nu är jag verkligen supernöjd och ser ut som jag vill göra!
ca 30 000 kr för mage och sidorna. dock inte nöjd, det blev ojämt.
Sessilou skrev 2009-02-19 14:03:19 följande:
*puff*
Jag har gjort bukplastik och är tajt och fin fram, men min baksida ser för jävlig ut. jag är en gammal pluffsig kärring bak och har nästan som ett sexpack fram. (Har opade tuttar också)
Jag skulle också vilja fettsuga lovehandles och bak på nedre delen av ryggen, men blir det inte så att huden blir för slapp då? Behöver man inte göra en hudsträckning också?
Har tid för fettsugning i början på mars och blir lite nervös när jag hör lm resultat som inte blev bra. Skulle verkligen vilja veta var det gjordes. Hoppas hon kommer tillbaka till tråden.