• MiniLou

Vi som besökt medium. Vad tyckte ni?

En tråd för oss som besökt ett eller flera medium.
    Vad tyckte ni om det, stämde det för er eller stämde det inte?
    Varför besökte ni en sån?
    Fick ni veta det ni ville få reda på?

Jag besökte ett medium för första gången efter att jag förlorat min son.
    Jag ville veta om hon kunde få reda på ngt om honom.
    Hon berättade vad som hänt honom och även om en man o en kvinna som tog hand om honom.

Sen berättade hon massor om mig själ som även det stämde.
    Kan ju säga att jag verkligen tror på att en del medium kan sin sak.

• Svar på tråden Vi som besökt medium. Vad tyckte ni?
  • isisisis

Ingen har varit bra,vad jag upplevt.
    Eller så är jag svårspådd?
    Jag har varit hos 3 st,och alla har sagt olika konstiga saker som DEFINITIVT inte stämmer.

Vissa saker kanske stämmer,men jag har INTE fått någon "aha" upplevelse någon gång,kännt mig ganska kritisk efteråt faktiskt.

• etanol

Har träffat en astrolog och ett medium (som tydligen varit med på tv...)och astrologen sa då att jag förmodligen skulle fungera bäst om jag skaffade familj vilket förmodligen är riktigt....svårt att jämföra eftersom jag har familj med hur det skulle se ut om jag inte har det...mediumet pratade med en död gubbe som jag inte kände igen och allt var bara konstigt, hon försökte hitta beröringspunkter men misslyckades totalt. Annars är jag "troende" men inte på det sättet och inte med dessa...

• MiniLou

ingen som besökt medium o tyckt att det varit bra?

• solvind

jag lätn ett medium komma hit..hon fick kontakt med min döde svåger,hon kunde beskriva hur min sambo var,hur vårt sovrum såg ut ja en massa hon ej kunnat lista ut.

• Chrizzie

Jag gick till en tjej under utbildning. Det gick jättebra, hon fick kontakt med morfar och allting stämde. Kan nämna att hon gjorde det gratis så hon hade inget för att sitta och hitta på. Min sambo gick också till henne och han fick ännu mer detaljerad info om sin morfar (man kan tydligen önska vem man vill träffa genom att gå och tänka på den personen mycket innan).

• Förändras2012

Var och träffade ett medium men första känslan när det väl gällde så blev jag lite rädd men vi satt i en grupp på 10 pers och gjorde 3 olika sätt med att lägga saker el ta kort jag la sak men den tog hon aldrig utan sa att jag hade besök. och det var inget mygel vilken upplevelse!!!! berättade sakoer om min mormor som man bara själv visste och mamma ..Om hur jag sörjde hennes bortgång att det var tufft osv.. Sa saker som faktisk jag kan säga räddade mitt förhållande!!!

Ska gå vidare med det hade jag tänkt kanske en enskild träff det är ju toppen för sig själv för att komma insikt med hur man igentligen mår...rekomendera det verkligen,,.kram på er!!

• MammaLillfis

Jag har haft sittningar med 2 olika medium och de har båda varit bra. Den ena var helt fantastisk och gav supermycket !!!

• Pudan

Jag har varit hos en kvinna som är oerhört duktig. Har varit hos henne två gånger inom loppet av 4 månader och den informationen hon gett har stämt klockrent och det har även stämt mellan gångerna jag varit där. Hon är väldigt detaljerad i det hon säger och flummar inte runt. Har haft mycket stor glädje av hennes information. Senast jag var där talade hon om en affärsidé jag och några kollegor har och berättade att en person hade kommit över information om vårt projekt och försökte sälja in det som sitt eget. Efter kontakt med den politiker som vi har pratat med tidigare visade det sig att det var helt riktigt - en person hade försökt sälja in vår idé - något omarbetad bara. Tack vara Carinas info lyckades vi stoppa det och har räddat vår idé som nu sannolikt kommer att realiseras.

• Typ100

pudan? vem Carina? var finns hon? kan jag mejla till henne med frågor? behöver tips om en super bra medium som kan spå via mejl.

• Pudan

Typ100

Hon heter Carina Blomgren och man kan boka tid till henne genom butiken Mandala i Malmö. Har ingen aning om hur mycket hon arbetar via telefon/mail men ring affären och be dem förmedla kontakt. Tyvärr har jag inte hennes mail el telefon.

• Esmiso

har träffat några medium/mediala. Några bra, några mindre bra.
    Har själv gått kurser för Hasse Nyander som jag tycker är ett av de bästa mediumen i Sverige!

Svar på tråden Vi som besökt medium. Vad tyckte ni?