• hursomhelst

Nån som jobbar på IKEA/Kök?? Eller vet nåt om kökskampanj

Hej
    Jag letar efter någon som vet OM och isf NÄR IKEA kommer att ha nästa "hanlda kök för 10 000 kr och få 1000 kr att handla annat för"

Vi byggde kök i vårt gamla hus 2005 under denna kampanj, och det va så trevligt och bra med de där pengarna man fick.. å denna gången handlar det om en betydligt större summa...

SÅ är det NÅN som vet??

Tacksam för svar!!!

• Svar på tråden Nån som jobbar på IKEA/Kök?? Eller vet nåt om kökskampanj
  • MarieoMagnus

Vad jag har hört så kommer dom inte ha någon kökskampanj under våren. Istället har dom satsat på billigare vitvaror.

• hursomhelst

näää va tråkigt

klart de har ju bara för några veckor sedan avslutat en kampanj, men då va det ju inte klart med vår omfattande renovering..

marieomagnus- jobbar du på ikea??

• En glad tjej

Jag har också hört att de sänkt priset på vitvarorna istället för att ha någon kampanj.

• Dundermamman
    MarieoMagnus skrev 2009-02-01 09:38:35 följande:
    Vad jag har hört så kommer dom inte ha någon kökskampanj under våren. Istället har dom satsat på billigare vitvaror.
    Så jäkla trist för alla kökrenoverare Ledsen, vi tyckte också att det var gott att få tusenlappar på ett presentkort till annat när vi byggde om köket för drygt 2 år sedan!

Låter mao som om de säljer dåligt med vitvaror Fot i munnnen...
    Vi har kattungar
  • MarieoMagnus

hursomhelst skrev 2009-02-01 11:44:08 följande:

näää va tråkigtklart de har ju bara för några veckor sedan avslutat en kampanj, men då va det ju inte klart med vår omfattande renovering..marieomagnus- jobbar du på ikea??
    Jag jobbade på Ikea för några år sen men inte längre. Har hört av gamla kollegor att det är det som gäller...
  • paola

var me svärmor o handla kök för nån vecka sedan o då körde dom med att man får 100kr för varje 1000kr man handlar för....o det kör dem med hela tiden tydligen.....

• Dundermamman
    paola skrev 2009-02-02 16:02:05 följande:
    var me svärmor o handla kök för nån vecka sedan o då körde dom med att man får 100kr för varje 1000kr man handlar för....o det kör dem med hela tiden tydligen.....
    Fundersam100:- för varje 1000-lapp....hmmm, det brukar vara 1000:- för varje 10 000:- man handlar förFot i munnnen!
    Kanske har ändrats sedan vi köpte vårt, men det är helt klart bättre att få pengar "tillbaka" än rabatt på deras vitvaror *ryser*...
    Vi har kattungar
  • hursomhelst

iofs så ska vi köpa alla deras vivaror, va jättenöjda med det vi hade innan..

MEN hellre lite pengar å kunna shoppa "roliga onödiga" saker

Ja svärmor å svarfar köpte sitt kök innan jul å då hade de 1000 kr/10 000 kr...

får väl helt enkelt fråga, men sist jag frågade sa de att de aldrig mer skulle ha 1000 kr grejjen, men bara 2 mån senare hade dom det :-O

• Tristanya

hursomhelst skrev 2009-01-31 21:40:33 följande:

HejJag letar efter någon som vet OM och isf NÄR IKEA kommer att ha nästa "hanlda kök för 10 000 kr och få 1000 kr att handla annat för"Vi byggde kök i vårt gamla hus 2005 under denna kampanj, och det va så trevligt och bra med de där pengarna man fick.. å denna gången handlar det om en betydligt större summa... SÅ är det NÅN som vet??Tacksam för svar!!!
    vi köpte kök på ikea för ca 2 mån sen o då hade dom en sån kampanj, handla för 1000kr o få 100kr till annat.. så lär nog dröja innan dom har nått sånt erbjudande igen.
    sedan hade dom ju handla för 500kr o få 50kr till annat för bara några veckor sen..
  • killotjejmamma

De kommer köra en sådan kampanj om ca 2 veckor att man får 1000 kr att handla för per 10000 kr man köper kök för. Vi skulle besälla idag men jag frågade säljaren om det inte kom några erbjudanden snart och då kunde han inte vara tyst utan berättade om det, som tur är för vi kommer få ett presentkort på 4000 kr. Man hade ju blivit lite tokíg om man fick veta det efter man köpte köket.

• delifi2
    killotjejmamma skrev 2009-03-31 22:30:22 följande:
    De kommer köra en sådan kampanj om ca 2 veckor att man får 1000 kr att handla för per 10000 kr man köper kök för. Vi skulle besälla idag men jag frågade säljaren om det inte kom några erbjudanden snart och då kunde han inte vara tyst utan berättade om det, som tur är för vi kommer få ett presentkort på 4000 kr. Man hade ju blivit lite tokíg om man fick veta det efter man köpte köket.
    vad bra att du sa det, vi ska till ikea idag och kolla på kök men då väntar jag med att köpa ett då .-)
  • Millis09

Va, är du säker? Gäller det överallt? Vi ska åka till Göteborg i morgon och beställa. Det är ju dumt att göra det i så fall... Vi kommer nog upp i närmare 50 000, fina pengar det!

• Dagny05

Från onsdag nästa vecka (v15) och 8 veckor framåt får man 1000 kr per 10000 du handlar kök för. Min man var på "kökskväll" eller vad det heter idag (i Hbg) och fick det beskedet.

• En glad tjej

Oj oj! Detta är ju superbra, vi har fortfarande inte beställt kök men då får vi kanske göra det så att vi kan få de fina presentkorten.

• hursomhelst

tjo idag va vi på ikea...
    blir iaf mycket presentkort
    närmare 8 st, då notan hamnar enn bit över 80 000 kr :-S men fiiiiiiint kommer det bli
    ska beställa den 14:e april... ska bli spännadne riktigt, eller nja, vi har ju gjort det en gång förut :-P

Svar på tråden Nån som jobbar på IKEA/Kök?? Eller vet nåt om kökskampanj