• tvilingmor

Filt och kudde med Tomas Cook??

Hej!

Undrar om ni som flugit med Tomas Cook har fått låna kudde och filt ombord på planet till era små barn eller har ni tagit med själva??

• Svar på tråden Filt och kudde med Tomas Cook??
  • mamma är bäst

Jag flög med dem igår från Gran Canaria, då fanns det filtar och kuddar. Hur många vet jag dock inte, kanske inte räcker till alla på flygplanet.

• emmisa

mamma är bäst skrev 2009-01-31 22:42:01 följande:

Jag flög med dem igår från Gran Canaria, då fanns det filtar och kuddar. Hur många vet jag dock inte, kanske inte räcker till alla på flygplanet.
    Jag hade samma fundering så jag mailade Thomas Cook och fíck då detta svar: Det finns filtar ombord på flyget. Dock ofta inte så att det räcker till alla passagerare, så säg till personalen så fort som möjligt så hjälper de dig att plocka fram filtar.

Så som sagt - säg till direkt när ni stiger ombord.
  • Bambi24

Flög med Thomas Cook för en vecka sen och då låg det kudde och filt på varje stol, även på de som inte ens var upptagna.

D verkar vara beroende på vilken tid man reser, det här var en em/kvällsflight och då verkar dom lägga ut på varje stol.

Christopher 010821 Hugo 061015 Charlie 080809
  • buffybus

beror det inte lite på hur långt man reser också? vi reste till thailand o då fanns det filt o kudde till alla sittplatser. vårt flyg va fullt men alla hade lixom kudde o filt... dock kan jag tänka mig dem mindre planen som kör korta sträckor inte har till alla...

bebis kommer i juli då blir André storebror
Svar på tråden Filt och kudde med Tomas Cook??