• Svar på tråden skogås, huddinge...
  • nyponsoppa

Stooor skillnad på östra o västra skogås...I östra skogås är det relativt lugnt o bara illor o radhus medans västra skogås är mycket stökigare. Jag skulle inte vilja bo där.
    har bott i trångsund o har en del kompisar kvar i skogås.

♥ Stolt mamma till Alicia-05 och Ella-08 ♥
  • nyponsoppa

över huvudtaget tror jag...men jag har o andra sidan aldrig gillat skogås sv flera anledningar, mycket för att det är så stökigt där, trångsund är mycket lugnare.
    min bäste vän däremot bor i östra skogås o hon vill aldrig flytta därifrån

♥ Stolt mamma till Alicia-05 och Ella-08 ♥
  • rakel2

jag bor i östa skogås, vi tycker inte att det är specielt stökit, vi trivs som fiskar i vattnet...men det är klart att i centrum är det mera livat.....

• Helly78

Ha bott o (uppe) östra skogås är så luuugnt, väldigt småbarnfamilj och gamlingar.
    Bor nu lite bit ifrån östra men lika lugnt här med och trevliga grannar.

Jag har inte hört om det är stökigt här o där.. Oftas är utanför affären är mer livad ungdomar men det är alltid folk där som handlar så, det har blirt lugnar där med....

Posiv,.... Finns kommuntalt, 2 oilka bank, Apoteket, bibloteket2 mataffär, VC, BVC, tanvård, många bra förskolor i kommun och privata. Nära naturen och finns bra lekgårdar, nära till sjön, bada, fiska eller åka gena småbåtar.. Vacker där både sommar/vinter..

Negt....: Hmm, lite mer livad ungdomar utanför affären men inte bustrollar..
    Ngt mer, kanske kommer på sen..

Var det du ville veta.. ?:)

• fruis

Vi trivs ypperligt i Skogås fast vi bor på västra sidan. Det finns väldigt lugna områden på västra sidan med. Skolorma är OK för att vara storstadsskolor tycker jag och det är ett lugnt och stilla tempo här. Jag har aldrig varit räddd här.

Svar på tråden skogås, huddinge...