• Anonym

magsjuka över en vecka?

jag blev magsjuk/kräksjuk i måndags,spydde och hade feber,men mådde bra dagen efter igen.

i går fick jag diarre,och mår så illa.Känns som en hemsk magsjuka,och jag vill sova dygnet runt,är så trött.

Hur blir man friskare?

• Svar på tråden magsjuka över en vecka?
  • viseversa

Våran dotter har samma. Hon har kräkts och har diarre. Idag är första dagen på 3 dygn som hon i huvud taget äter något alls.

I tre dagar har hon vägrat all mat och bara druckit. Men nu verkar det som hon mår lite bättre. Men vi har blivigt lurade förr så kanske vänder det igen.

• Sneaky

Resorb brustablett finns på apoteket. Hjälper kroppen att återgå till sin naturliga balans

• Anonym

ok,jag trodde jag var frisk,men är sjuk igen på samma vecka.

ska prova brustabletten.

• FamiljenBrocka

Min dotter hade diarré & kräkningar till och från i 1 månad. Var inlagda 2 omgångar på sjukhuset då hon var kraftigt uttorkad.

♥ Nellie 2006-09-06 ♥
  • Mom2006

Jag har hört att det är vinterkräksjukan om man får den igen när man tror att man är frisk.
    Man ska dricka äpplejucie vid diarré för det hjälper till och är inte för mycket socker i den.
    Värskeersättning kan vara bra att ta..

• mamma me tre

precis sådär hade vi det också. Hela familjen (5st) blev sjuka, sen friska sen sjuka igen.... jobbigt men det går över. Tar tid bara. Jag tog imodium plus andra omgången sen drack jag samarin mot illamåendet, det hjälpte.

Svar på tråden magsjuka över en vecka?