Hur ofta uppdateras Uc,s register??
Mina bet.anmärkningar försvinner 1 feb, o det är ju idag.. Undrar om nån vet hur ofta Uc uppdaterar sina register, o plockar bort dom??
Tacksam för svar..
Mina bet.anmärkningar försvinner 1 feb, o det är ju idag.. Undrar om nån vet hur ofta Uc uppdaterar sina register, o plockar bort dom??
Tacksam för svar..
försvinner nog direkt tror jag..?
Du menar, att de försvinner per automatik, på nåt sätt??
Dom försvinner idag med det kommer att stå en anteckning om att ni haft skulder till kf under dom senaste 24 mån i 1 år till.
Även om själva system inte har plockat bort det idag så om du skulle vilja göra en kreditupplysning så kan personerna som gör upplysningen gå in i systemet o kolla. De ser då datumen och kan godkänna manuellt.
O hur vet du, att jag har haft de då? Eller vad menar du?? Jag vet att den noteringen finns nu,men gäller ju bara dom som haft skuld inom de 24 månaderna..
När plockas de bort i systemen då?
Anonym (telenor) skrev 2009-02-01 15:41:00 följande:
Då har det nog uppdaterats idag. Min sambo hade också en som försvann idag. Vi har tjänstten min uc o kollade idag o då var den borta.
Klart att jag inte vet om du haft det , det var bara en upplysning att det är så om du haft det .
Jaha, ok..
Jo, jag vet om de där. De är nytt nu, va? Ringde iallafall idag, o anmärkningarna är borta..