• Smaka Smaskens

Fest... Glitter och Glamour

Ska på fest och på inbjudan står det glitter och glamour, vad menas med det ?????

Behöver lite tips och hjälp så ös på bara med förslag från accesoarer till klädsel.

(¯`'?.¸.?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.. Jonatan 010206 & Jesper 030418 ..?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.¸.?'´´¯)
  • Svar på tråden Fest... Glitter och Glamour
  • Jossa 79

Jag hade klätt mig i en svart festblåsa, glittriga smycken och satt upp håret i nån snygg frilla.

• Dinturiel

Snygg cocktailklänning, klackar, snygg kuvertväska och lite strass... Sätt upp håret i en klassisk frisyr.
    Får lite premiär på rödamattan känsla av glitter och glamour.

• Smaka Smaskens

ok, ja det låter glamoröst.
    Bäst att kolla genom garderoben då så man hinner handla om man inte har så mycket.

(¯`'?.¸.?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.. Jonatan 010206 & Jesper 030418 ..?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.¸.?'´´¯)
  • Dinturiel

Om du har en "lilla svarta" så behöver du egentligen bara klä upp den med ett par riktigt snygga skor och lite bling. Så kan man inte gå fel!

• Smaka Smaskens

kollade just in min garderob och där är det glamour torka och i skrinet är det inte mycke glitter så jag lär nog ut och kolla lite på stan.

Lär nog höra mig för med de andra va de tänkt ha på sig, man vill ju inte komma i balklänning och över glänsa alla de andra. Vill nog vara mitt emellan.

Sen lär jag försöka bli av med ett par kg minst 5 innan april så inte valkarna syns i klänningen, har inte haft klänning på ja va kan de va 8 år kanske. Men de räcker kanske de man chockar väl de stackars små med att bara visa sig i klänning.

Svar på tråden Fest... Glitter och Glamour