• Lona

vad har era 4 åringar för storlek på kläderna?

ja som frågan ovan? Min 4:a åriga dotter har storlek 116-122 i kläder och i skor 29,hon är lång som tusan många klassar henne som en 6-7 åring!!!

• Svar på tråden vad har era 4 åringar för storlek på kläderna?
  • Axels och Annies mamma

Axel har 116 i kläder och 29 i skor.

Lev livet idag, imorgon kan det vara försent
  • dubbelmamma

110/116, stl 28 på skor. De är 111 resp 107 cm långa

• Vicki77

min son fyllde 4 i nov och han har 116. snart går vi in på nästa storlek...
    skostorlek 27-28.
    han har också alltid varit lång för sin ålder...

• Mamma S

Min 4-åring (fyller 5 i februari) har storlek 98-104 i kläder. I trosor har hon fortfarande 86-92, hon har väääldigt liten rumpa...
    I skor har hon strl. 26.

• Ella41

Min yngste son är 3 1/2 år. Han har storlek 110-116 på kläder och skostorlek 30.

• Lona

jag vet inte hur lång hon är då vi ej vart på 4 års kontrollen ännu( de på bvc ligger efter med kontrollerna)men folk som träffar henne säger att men gud så lång hon är och när de gissar på hennes ålder så tror de 6-7-8 år!!!Hon svarar 4 år och då blir de nästan chockade!!Jag hoppas att hon blir kallad snart iaf.ja men då låter det som normala storlekar ändå på min flicka som hon har

• Protte

min son har 110 i kläder å 27-28 i skostrl

• Philofix

116 eller 120 i kläder. Fyller 4,5 år nu i feb.

Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Levani

Mina tvillingflickor är 4 och ett halvt. De har MINST 116 i överdelar och MINST 110 i byxor. Handlar jag kläder idag så måste jag köpa en storlek större.
    I skor borde jag nog köpa 30-31 nu.

• peppigapia

Min yngsta fyller fyra i sommar och har 92 -98....hon e en liten tjej verkar det som när man jämför!

Svar på tråden vad har era 4 åringar för storlek på kläderna?