• Miracle09

Drömmer om bebisar

Hej, kanske ni som också längtar efter barn har haft drömmar.
    Jag drömde härom natten om att jag fick en son. I drömmen kände jag så otroligt starka känslor. Det kändes så verkligt när jag höll min lille bebis i famnen. :) Hade någon natt efter en annan dröm om "mitt" barn. Efter de här drömmarna har längtan blivit ännu starkare.

Slutade med p-piller för ca en månad sen. Går bara och hoppas och längtar nu...

• Svar på tråden Drömmer om bebisar
  • telma64

jag har oxå drömmar om barn att jag får tvillingar, skulle vara kul att veta vad dessa drömmar betyder, om det är längtan eller bara något som finns i drömmen

• knähund

Drömmer också massor om att få barn. Oftast har det varit en dotter, men sist var det en son. Älskar dessa drömma, sååå mysigt!

• Miracle09

Ja, jag tror definitivt att de betyder någonting. Jag har längtat länge, men aldrig haft sånna drömmar tidigare. Har även hört att när man är gravid, att man drömmer om barn eller har konstiga drömmar, men vet inte om det stämmer.
    Man kanske skulle kolla nån drömtydningsbok eller på nätet finns säkert också där man kan kolla.
    Vill du ha tvillingar? Jag har alltid velat ha en flicka först, men i drömmen fick jag en son...hmm..ska kolla runt lite nu :)

• MizzPiggy

jag drömmer i perioder att jag plussar eller föder barn eller att jag just fött barn.. lika ledsamt varje gång jag vaknar för de är aldrig sant...

• Hon o Han

jag drömde också häromnatten att jag fick en son! testade negativt så sent som i morse så¨det stämmer iaf inte för mig!
    får väl snällt vänta :(

• sillen05

jag drömde också inatt att jag fick en pojke men ja äter cerazzette så vi försöker inte att få barn så ja undrar va alla dom här drömmarna betyder? ja drömde mycke om gravidetet, kön å förlossningen när ja va gravid men nu när man inte e de eller inte ens försöker så undrar ja varför?

• telma64
    Svar på #3
    ja jag skulle gärna vilja ha tvillingar, jag har två flickor men aldrig drömt så varken innan eller under mina graviditeter som jag gör nu hoppas du kan komma på vad detta betyder:-9
  • thweni

för några nätter sen drömde jag att jag var gravid och födde en flicka, som jag sedan ammade. allt kändes jätteverkligt, och när jag vaknade insåg jag att jag drömt :( dagarna tidigare hade jag också drömt att jag var gravid..
    vill jättegärna ha barn men jag vet inte om det är "rätt tillfälle" just nu...

• pennanjenna

jag drömde inatt att jag hade en liten son som bajsade jättemycket å blöjorna var slut. jag var i en restaurang å visste inte vad jag skulle göre. gick in i en butik, i en barnavdelning, men hittade bara nappflaskor. sen senare i drömmer var bebisen runt 3 år, men då var det en tjej med välsigt specilella ögon. väldigt intensiva.

Svar på tråden Drömmer om bebisar