• LinaTed

Vad betyder drömmen?

Jag har drömt samma dröm i flera år nu. Den kommer lite då och då och är alltid precis likadan.

I drömmen springer jag genom en mörk skog, jag blir jagad av något. Vet inte om det är en person eller flera, eller om det är något annat jag blir jagad av. De enda jag vet är att jag blir jagad genom skogen av NÅNTING! Jag springer å springer och kommer tillslut fram till ett stup ute på en klippa. Jag ställer mej längst ut på klippan och kollar in i skogen, jag hör att det som jagar mej närmar sej. Och då vaknar jag!

Vad betyder de?? Varför drömmer jag precis samma dröm? Och varför kommer den bara ibland? De kan gå 1 år tills jag drömmer den nästa gång igen. Och ALLTID vaknar jag när jag står vid klippan. Har aldrig vaknat innan jag kommer fram till klippan. Va skulle hända om jag inte vaknade när jag kom fram till klippan?Om jag hoppade?Förvånad Lite läskigt när man tänker på de.

Nån som är bra på drömmar?

• Svar på tråden Vad betyder drömmen?
  • Firefairy

jag har nästan precis samma dröm, fast min slutar med att jag rusar ut på en bro och de som jagar kommer i en röd bil ut på bron, jag vet inte om jag hoppar över räcket för jag brukar vakna när jag håller i det.

• LinaTed
    Svar på #1

Okej... visst är de lite läskigt? Hur ofta har du den drömmen? Skulle ju va kul att veta va drömmen betyder... tycker ju att den borde betyda nå eftersom jag har drömt den i flera år nu

• Firefairy

1-2 gånger per år kanske
    tycker jag med... får forska i det :)

Svar på tråden Vad betyder drömmen?