revaxör- måste man?
måste man använda den där tuttan o skölja rent med...
saken är den att jag hara bara revaxör och ingen tutta...
ngn som vet??
håller på att bli tokig.. hör lixom inget
måste man använda den där tuttan o skölja rent med...
saken är den att jag hara bara revaxör och ingen tutta...
ngn som vet??
håller på att bli tokig.. hör lixom inget
Topsa öronen?
Sara Li skrev 2009-02-02 17:29:50 följande:
Ja du måste ha den för att få ut skiten, men du kanske kan ta nåt motsvarande också, vad nu det skulle vara. En spruta, eller nåt
Jag topsar mina öron varje dag och har aldrig haft besvär med vaxpropp i hela mitt liv. Inga andra besvär med öronen heller...
låter som hörselgångsinflammation?
www.fass.se/LIF/lakarbok/artikel.jsp
Du kan använda sån där doseringsspruta. Du ska inte oroa dig för att det inte lossnar på en gång. Jag fick använda revaxör en fem gånger innan vaxproppen släppte. Med den medföljande blåsan.
du kan använda fetvadd. är jätte bra på natten.
Fick en tid på VC imorgon.. Så får väl se vad dom hittar..
Bara dom får de att släppa..
Känner mig smått handikappad när man inte hör ngt..
Har du vax i öronen så finns det att köpa något som heter öronljus och finns att köpa i hälsokost butiker, suveränt bra!
Jag har funderat på det där, hur funkar det? Kan man göra det på sig själv om man aldrig testat innan? Eller behöver man hjälp av ngn? Vad kostar ljusen?
Jag är en sådan där som topsar och topsar fast jag vet att man inte får, men det är så jäkla irriterande med vax i örat och jag måste få bort det innan jag kliar hål med naglarna då jag konstant pillar i örat för att det stör så! Köpt revaxör men det verkar så äckligt att hälla vätska i örat...yack!
hade ingen vaxprop, utan jag har vätska bakom trumhinnan..
Det är sjukt irreterade, det är som ett tryck hela tiden och jag hör inget alls på de örat..
ingen sm vet ngt som kan hjälpa?
vad jag vet så brukar dom sätta in rör bakom örat.. men det är en liten operation. tar 10 min. min dotter har det