• Anonym (korkad)

Geishakulor, hur använder man dem?

Jag försöker läsa mig till hur man använder dem men jag blir bara förvirrad. Hur högt upp ska de/den föras (äkta geishakulor), ska man aktivt knipa eller räcker det att den/dem hålls uppe? Tacksam för svar för jag vill ju inte göra fel och musklerna behövs nog tränas...
    Jag testade att stoppa in en kula precis vid "slutmuskeln" men då tryckte jag ju ut den själv då jag spände mig så då stoppade jag den längre in och då var jag tvungen att "krysta" ut den..känns inte som jag gjorde rätt

• Svar på tråden Geishakulor, hur använder man dem?
  • Anonym (korkad)

Finns det ingen här som vet?

• Anonym (kulis)

jag stoppade upp mina lika långt upp som en tampong ungefär. Beroende på hur trång/slapp du är kan du ju behöva knipa. Har inte använt kulor sedan jag gick i gymnasiet,(och det var 10 år sedan) men pillade in dem på morgonen när jag skulle gå till skolan. Vid rörelse ville de åka ur slidan för mig iallafall, då var jag tvungen att knipa. hade inte fått något barn då så jag måste haft någorlunda powermuff då. Snubbar jag hade sex med på den tiden sa att jag "kramades" så det kändes. Har i dagsläget för vana att knipa med muffen lite då och då, under sex, nar jag sitter framför datorn, hehe, samt försöker sluta kissa och sedan fortsätta, mkt bra träning.

• Anonym (korkad)

hmm, har aldrig använt tampong, men det är en bit upp då iaf eller? Har inte testat med båda, men när jag stoppade upp den ena så testade jag att hoppa och hosta osv och den trillade inte ut

• Anonym

Ni vet väl att geisha kulor är till för njutning och knipkulor för att träna muskulaturen

vad jag vet så är det bara att föra in dom och sen så ska de hålla sig där inne. Det blir skönare vid samlag för kulorna roterar då och stimulerar inuti slidan.

har själv aldrig provat men det kanske vore nåt

kram och lycka till

• Anonym (korkad)

Anonym: Nja, jag förstår inte vad skillanden mellan knipkulor och geisha kulorna jag har skulle vara, dett aär alltså två små kulor som väger endel

• Anonym (korkad)

Anonym: Ben wa heter de och kallas även knipkulor alltså inte sådana där med tråd emellan (som tydligen ska vara de traditionella=till för njutning)

Svar på tråden Geishakulor, hur använder man dem?