• gullungemamma

Någon som brukar ha ont i brösten före mens, men inte när i varit gravida?

Jag brukar verkligen alltid ha ont i brösten före mens ca en vecka innan och sen försvinner värken dagen innan mensen kommmer, men denna månad har jag inte kännt någon som helst spänning eller smärta i boobisarna, men den vanliga molvärken i magen som vanligt innan mens. Någon som kännt lika o visat sej vara gravid?

He he, märks det att jag till och med tar icke symptom som symptom?

• Svar på tråden Någon som brukar ha ont i brösten före mens, men inte när i varit gravida?
  • Joja

Det är samma för mig denna månaden. Brukar verkligen ha ömma svullna bröst redan några dagar efter ÄL men inte denna månaden. Tar faktiskt det som ett symtom ;)! Va gravid för fyra månader sen med de slutade dock i mf och då minns jag att jag inte hade ömma bröst den månaden.

Håller tummarna för oss, berätta hur de går! Jag har BIM imorgon.

• Qaroliine

Jag har alltid ont 3 dagar innan mens och ända tills den dyker upp. När jag var gravid hade jag inte alls ont.

• Joja

Låter lovande för oss då!! Jag brukar ha massa pms men har inga denna månaden.

• CattiM

Ååååå va bra:) Jag har haft ömma bröst varenda månad innan mens sen jag var gravid förra gången (slutade i missfall) Är på bim+2 och har inte känt något alls, först idag kände jag att det liksom kliade i dom.....men det ömmar inte.
    Kanske är ett litet frö i magen ändå:)

Håller tummarna!

• Rosina77

Ja, så var det för mig denna månad. Har inte alls ont i brösten och plussade svagt på BIM-3 !

• Joja

Oj vad spännande och se om vår lilla teori stämmer. Inga ömma bröst= graviditetssymtom. Har BIM i dag så vi får se vad dagen INTE har att erbjuda.

• CattiM

Håller tummarna hårt för dig Elisa.Min man glömde köpa test idag så jag får snopet vänta :) suck :)

• Lucille

Mina bröstvårtor brukar vara jätteömma vid den här tiden (BIM ca fredag), men de är bara lite småkänsliga nu. Spänner pyttelite i brösten ibland och ådrorna är aningens tydligare. Vid mens brukar jag bara vara öm i vårtorna, inget mer. Ingen vanlig mensvärk heller egentligen...

• Joja

Oj vilken rysare CattiM!! hur kunde han glömma något så viktigt ;)!

Svar på tråden Någon som brukar ha ont i brösten före mens, men inte när i varit gravida?