• lisa21

Babybjörn resesäng light? bra eller dålig?

Babybjörn resesäng light? bra eller dålig?

• Svar på tråden Babybjörn resesäng light? bra eller dålig?
  • TUA

MKT litet liggmått,alltså liten sov yta i den.

• lisa21
    Svar på #1
    tack! såg att det skiljde ung 15 cm på längden på denna till "vanliga". har du den själv? vilken ålder har du använt den till isf?
  • TUA

jag valde att köpa en annan då jag såg hur liten den var.

• Stargirl

BRA, bästa vi haft. Lätt att montera upp, montera ner, frakta då den r liten, platt och lätt. Våran 2 åring får fint plats i sin och till sommaren då hon är 2,5 kommer hon ju att få sova i en vanlig hotellsäng och då har resesängen gjort sitt. Hon har MASSA plats kvar trots att hon inte längre kommer att behöva den längre. Åker vi hem till ngn där vi fortfarande behöver en resesäng kommer hon att kunna använda sin i minst två år till tror jag.
    Har haft en sån "vanlig" resesäng och gud vilket gissel det var me den. Tung och knepig. Bläääää (har haft en Chicco ressäng till de två äldsta som är en mer traditionell resesäng)

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • lisa21
    Svar på #4
    låter super ju:=) har oxå en "vanlig" resesäng nu, men tröttnat på att den är alldeles för tung o tar för stor plats i bilen när vi ska nånstans! är den lätt att få tillbaka på plats i väskan? vad gav du för eran? tack för hjälpen:=)
  • Stargirl

Minns inte alls vad den kostade faktiskt.... tror Babybjörn har samma priser överallt.

*~Två blåbär och ett lingon~*
Svar på tråden Babybjörn resesäng light? bra eller dålig?