• Anonym (vet ej)

Vad betyder hans beetende/blickar??

Alltså jag är jätte intresserad av en man jag ej begriper mig på. Hoppas ni kan analysera med mig snälla!!
    Vi har absolut inte gjort något eller uttryckt några känslor för varandra eller så. vet inte ens om han är gift. han har barn, det har jag med.
    När vi träffar på varandra så hälsar han bara,när han behandlar mig (han e massör) så är han som vem som helst, skrattar och pratar och e supermysig.
    Jag tycker ju han är såååå fin och är mer än intresserad :)
    Men när jag typ sitter på cafe eller så, eller om jag är någonstans där han inte troa jag ser honom så tittar han jätte mycket och ibland möts våra blickar...
    Jag har oerhört svårt att läsa av honom...vad tror ni? kan det vara så att han är intresserad? Min kompis sa att han tittar jätte mycket! jag vet inte men jag vill inte göra bort mig! och varför är det så att han inte känns så intresserad i arbetet? MIn kompis trodde det var för han är profisionell i arbetet men vad tror ni??? gud vad svårt

• Svar på tråden Vad betyder hans beetende/blickar??
  • Anonym (hm)

Jag förstår dig mer än väl, befinner mig i en liknande situation. Hur upplever du stämningen när era blickar möts? Du får titta tillbaka och söka hans blick och se hur han reagerar på det.

• Anonym (vet ej)

jo men han tar inte bort blicken när jag tittar på han.. Jag vet inte men jag ser liksom i ögonvrån hur han tittar...vad tror du? Vilken situation är du i?

• MiAmor

Varför inte fråga? eller visa ditt intresse lite försiktigt

• trisha

mm han är intresserad och varför han inte kollar på dig när han när han är på arbetsplatsen är antagligen som din kompis sa, att han skiljer arbete från fritid.

• Anonym (vet ej)

trisha skrev 2009-02-03 20:53:57 följande:

mm han är intresserad och varför han inte kollar på dig när han när han är på arbetsplatsen är antagligen som din kompis sa, att han skiljer arbete från fritid.
    Tack! Nu ger du mig hopp!
  • Anonym (vet ej)

Men samtidigt så tycker man ju att han kan antyda NÅGOT när vi är själva... Vet inte hur jag ska tolka honom??

• Anonym (vet ej)

någon annan som vill analysera med mig?

Svar på tråden Vad betyder hans beetende/blickar??