• Anonym (förälskad)

Gillar hon mig?

Okej. Så här är det.

Jag blev medlem på ett forum och träffade en massa nya kompisar. Vi bestämde oss för att träffas allihopa på en speciell tillställning. Där blev vi jättebra vänner och jag umgicks mest med en speciell person. Både hon och jag är bisexuella men har inte varit med någon kvinna innan. Jag blev förälskad i henne på en gång.

Vi har hållit kontakten efter träffen och jag saknar henne mer och mer för varje dag som går. Och idag skrev hon i bloggdelen av forumet;

"Du vet inte vem du är, men jag tror jag är kär i dej. Sen dagen vi skildes åt har jag inte kunnat sluta tänka på dej. Jag trodde jag saknade dig som jag saknade dom andra, men avståndet mellan oss gör att jag tänker på dej hela tiden.
    Jag vågar inte tala om det för dej för jag vill inte förstöra vänskapen vi skapade. Jag är rädd för att om jag talar om det för dej, så kommer vår vänskap att gå i bitar.
    Dessutom är jag rädd för att du inte känner likadant för mig, så jag blir sårad. Jag vill inte bli sårad. Så jag tänker nöja mej med att tänka på dej. Och forstätta vara vän med dej.Genom detta, kan jag inte förlora någonting.
    Tack för att du är min vän. Jag älskar dig."

(jag översatte detta från engelska så gott jag kunde, hon bor i england och jag här)
    Så.... vafan ska jag göra nu? Tänk om hon menar mig? Tänk om hon menar nån annan? Shit. Det kunde lika gärna varit jag som skrivit det där till henne.

• Svar på tråden Gillar hon mig?
  • Anonym

Det är väl lika bra att fråga...
    vad kan du förlora på det?

• Anonym

Har du något att förlora? Även om det inte skulle vara du så förstår hon ju precis vad det innebär för dig att fråga henne!

• Skutt

Man lever bara en gång...( Vad jag vet) Ta chansen och fråga. Du har ju inget att förlora.
    Lycka till
    Kram Skutt

Svar på tråden Gillar hon mig?