• JKF

Tappar saker hela tiden - fler?

Hej alla. Jag har de senaste veckorna börjat tappa saker och då menar jag ofta eller typ hela tiden. Flera gånger om dagen; porslin, mat, sopor, flaskor och tuber... Ja, det mesta.

Nån som Känner igen sig? Kan det hänga ihop med graviditeten eller håller jag på att tappa känseln eller nåt? Min man tycker att jag ska söka för detta. Han tycker i och för sig att jag bör söka för en hel del
    Är i v. 14

• Svar på tråden Tappar saker hela tiden - fler?
  • Lilla Oliv

Du behöver nog inte vara orolig. Du är bara gravid =)
    Jag är otroligt klumpig som gravid! Tappar saker hela tiden, snubblar och ramlar lite titt som tätt. Dessutom tappar jag ord hela tiden! Glömmer bort vad jag ska säga och vad saker och ting heter =)
    Så lugn.. det är nog helt normalt!

• JKF

Hoppas på det. Verkar kunna skylla det mesta på graviditeten, näsblod och snor, trötthet, irritation, minnesluckor och rapningar....

• Lilla Oliv

Ohh ja du kan skylla det mesta på graviditeten =)
    Kan ju tala om att min älskling kallade mig för "Smidoo" förra graviditeten för att jag var så osmidig..hehe

JKF skrev 2009-02-03 19:44:32 följande:
    Hoppas på det. Verkar kunna skylla det mesta på graviditeten, näsblod och snor, trötthet, irritation, minnesluckor och rapningar....
  • JKF

Skönt att höra att jag inte är ensam.... Ska det fortsätta så här tills i slutet på juli så vet jag inte hur varken jag eller övriga familjen ska stå ut

• Linda33

Tappar saker....oh ja och minnet med ha ha

• Rosa Tussilago

Jag e sjukt klumpig nu under graviditeten.
    Mitt minne har jag nog oxå tappar nånstans, för små saker som jag innan inte skulle kunna drömma om att glömma, puts väck nu. Va åt jag till middag igår??

• Pymsan

Absolut, tappar saker, spiller, dräller - dessutom är jag otroligt disträ, glömsk o allmänt borta......

• Issa79

Jag med. Är i v 9 o jag tappar grejjer o slår i saker mest hela tiden. Bara en tidsfråga innan jag kommer ha sönder ngt.

• havsfru

Känner igen mig precis! Jag har blivit riktigt klumpig och går hela tiden in i saker. Jag har flera blåmärken på höfterna efter att ha gått in i dörrkarmar och bord. Känner sig jättefånig!

Dessutom ramlar jag hela tiden! Både utomhus och inomhus, så jag kan inte ens skylla på att det är halt. Maken blir lika orolig varje gång.

Svar på tråden Tappar saker hela tiden - fler?