• barn04

leker mamma pappa barn???

Jaha svärmor..va kan ja säga? senaste grodan som hoppade ur hennes mun kom när jag och sambon (som jag har två barn med) berättade att vi hade varit och tittat på hus...

då börjar människan skratta så hon skriker och säger ha ha ha ha jaaaa ni LEKER mamma pappa barn????

hm vet inte hur ni skulle ha känt, men efter alla konstiga saker hon sagt börjar jag bli less...

skulle ni ha blivit sura över hennes uttalande?

• Svar på tråden leker mamma pappa barn???
  • kaksmulan

ha ha, ja dessa svärmödrar!

Ha ha, LEKER!!! Vad får de allt ifrån...

Jag ska nog gå och säga till maken att vi nog ska ta och leka lite mamma_pappa_barn och köra igång en tvättmaskin nu

TS: Förlåt om jag skrattar, men din svärmor är inte riktigt riktig...

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • marjalena

Va?! Är hon riktigt frisk verkligen?

Förstår om du blir förbannad och ledsen efter ett sånt uttalande från svärmor! Vad sa din sambo?

• barn04

skrattar lite lätt för mig själv också... hade det varit bara en gång hon sagt en tokig grej så ok... men det här händer jämt!!!!!

vet ni va hon sa när yngsta barnet fötts och vi berättade vad han skulle heta...??? Hon satt med stirrande ögon öppen mun och började skratta och sa - nääääää sluta nu....ni skojjar???

• barn04

skrattar lite lätt för mig själv också... hade det varit bara en gång hon sagt en tokig grej så ok... men det här händer jämt!!!!!

vet ni va hon sa när yngsta barnet fötts och vi berättade vad han skulle heta...??? Hon satt med stirrande ögon öppen mun och började skratta och sa - nääääää sluta nu....ni skojjar???

• kaksmulan

TS: Får man fråga vad barnet fick heta??

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
Svar på tråden leker mamma pappa barn???