• marzieh

Kräks/spyr ditt barn när han /hon hostar ( när de är förkylda)?

Min son är förkyld + håller på få tänder, han var inte så förut men nu hostar han väldig mycket så att han spyr allt som han äter( fast äter inte mycket , mest ammning funkar nu)
    Vi har varit hos läkare han tycker att det är så sällan att batn hostar tills de spyr mat. blev lite orolig
    föra gången som han var försyld va samma sak men utan att hosta.
    jag vet inte är det på grund av tänderna eller förkylning!

• Svar på tråden Kräks/spyr ditt barn när han /hon hostar ( när de är förkylda)?
  • lovemyboys

Mina grabbar har i stort sett alltid hostat till de spytt...det gör jag med...ännu....

Familjen KALOW....min alles egen..
  • Jenny26

Vår dotter har alltid kräkts då hon varit förkyld och hostat mycket. Hon är nu 2år och gör det fortfarande.

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • solsken

Min 6 åring spyr fortfarande om nätterna när han är förkyld och har hosta... tröttsamt men man vänjer sig.

• solsken

Min 6 åring spyr fortfarande om nätterna när han är förkyld och har hosta... tröttsamt men man vänjer sig.

• marzieh

om det är så varför han skrämde mig då?

• Bite me

Min son är på samma sätt, hostar oxh spyr, det krävs inte mycket för att han ska spy, gissar att han har det efter mig eftersom jag är precis likadan.

• lisadragon

Min son gör likadant, är superdrygt när man precis fått i honom maten efter en gnäll och skrik matning och så sätter han igång med hostan så kommer hälften eller all mat upp igen.. Tycker synd om både honom och mig då :(..

Hoppas han får någon medicin imorrn mot hostan, han hostar ju nätterna igenom och sover bara en timme i taget för att sen få ett hostutbrott :(..

Hoppas alla barn kryar på sig // Lisa!!

• Bite me

marzieh; Ibland tänker sig människor inte för, de talar innan de riktigt tänkt på orden som kommer ut, antagligen menade han bara att det är ovanligt, inget mer än så.

• Frau T

Vi har samma problem. Vår dotter brukar dricka välling på kvällen men nu har hon inte fått göra det på över en vecka pga. hostan. Nu har hostan börjat försvinna som tur är men hon har fått hostdämpande och astmamedicin varje kväll för att kunna sova.

• Jesster

Sonen, 2 år, kräker alltid när han hostar när han är förkyld vilket gör att han knappt äter vid förylning.

Den som söker han finner - www.google.se
Svar på tråden Kräks/spyr ditt barn när han /hon hostar ( när de är förkylda)?