• Anonym

Blir ni äcklade av mig när ni ser mig(157 cm, 89 kg)

Vad tycker ni om mig när ni ser mig på stan? Mår så dåligt när jag läste ett inlägg här. Det är nog mig som en tråd handlar om jag är tjej som satt och åt en pizza och det var en tjej i ett annat bord som spydda rakt ut.

Kunde alldrig har trott att det var pg av min övervikt.
    Trode tjejen spydde av magsjuka(snyft)

Kan det verkligen så att det är mig tråden handlade om? Hoppas verkligen inte. Chansen kan ju inte vara så stor att det är jag men hur ofta är det någon som spyr på en resturang?

Mår så dåligt själv pg av vikten och var ute och firade att jag äntligen skulle få göra min vikoperation. Glufsar alldrig i mig maten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-03 22:31
    Skrev givetvis fel 98 kg ska det stå och pg av att jag har blodtryck och nedsatt förbränning i kroppen så ska jag faktiskt få göra viktoperationen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-03 22:47
    Lämnar nu tråden pg av att det kan inte vara mig den andra tråden handlar om eftersom Sverige är stort.

Dumt av mig att tänka så men det stämde så in på det som inträffade mig för ett par veckor sedan.

Ni som inte tro att jag får göra en operation pg av min vikt. Kan jag inte göra någonting åt det och jag är godkänd av landstinget och har stått i kö nästan 2 år.

• Svar på tråden Blir ni äcklade av mig när ni ser mig(157 cm, 89 kg)
  • Eisa

Du har rätt att äta var och vad du vill, du är inte äcklig men spyr man av att se en överviktig person äta så har man något fel.

• Eisa
    Eisa skrev 2009-02-03 22:27:20 följande:
    Du har rätt att äta var och vad du vill, du är inte äcklig men spyr man av att se en överviktig person äta så har man något fel.
    alltså tjej som spydde måste haft nåt fel
  • Anonym (1)

Det enda jag tänker när jag ser överviktiga är: Snälla gå ner i vikt. tänk på ditt hjärta. Börja tänk på dig självoch sök all hjälp du kan få.. INGET annat. Jag förstår att det måste kännas hemskt men du gör ju något åt saken och DET är bra!!

Lycka till.

• Anonym

nää, tyvärr får man ingen bypass när man väger så "lite"...
    hade varit bättre om du dragit till med 130kg lr nåt...

• SmillanInLove

Men Nr 4.. HUR vet du det? Min polare är dock 1,55 och väger 93 gör ju en op nu nästa vecka..

Metrobloggen sök på snyggsmillan
  • Diwa

läste tråden

men hur i hela fridens namn kan du tro att den måste handla om just dig?

dessutom handlade det inte om EN överviktig person utan om ts egen viktfixering om än när det gällde andras vikt

folk har ideer, en del fixar inte folk med rött hår, med fräknar, med stora bröst, med snoriga ungar osv osv
    går inte ta åt sig av andras åsikter, det viktigaste är om man själv trivs med den man är

firade du en viktoperation med pizza?

~*~Vitiis nemo sine nascitur~*~
  • Anonym

SmillanInLove skrev 2009-02-03 22:30:38 följande:

Men Nr 4.. HUR vet du det? Min polare är dock 1,55 och väger 93 gör ju en op nu nästa vecka..
    en bypass?

jaha... trodde man behövde väga bra mkt mer för det...
  • Anonym (Troll!)

Lägg inte ner mer energi på denna tråd folks; läs den som "tjejen som spydde" skrev så ser ni att det är samma person som skriver. Väldigt svårt att tro att din polare fått en sådan finansierad av landstinget om hon inte har grava problem typ diabetes.

• Anonym (ordinäry)

Var inte den händelsen för 10 år sedan?

Har aldrig hört talas om nån liknande händelse!!!!

Det är bara vi som inte hör till eliten som tycker att man får se ut hur som helst, att det är det inre som räknas.

konstigt nog bryr man sig inte om de likasinnade, det är just eliten man vill ha bekräftelsen av...........

• Anonym

Anonym (Troll!) skrev 2009-02-03 22:28:39 följande:

Ha ha, TROLL - TROLL!89 kilo och viktoperation = I don't think so! :DOch att du helt plötsligt dyker upp på samma forum som hon som spydde när hon såg dig... Löjligt.Gå och lägg dig, trollet :)
    Hallå! Räkna in längden också... uttala dej inte om sånt du inte vet!
Svar på tråden Blir ni äcklade av mig när ni ser mig(157 cm, 89 kg)