Reklamera jeans som tappat formen?
Jag blir så irriterad! Köpte två par jeans på Vero Moda i fredags, samma modell och samma storlek, dock olika tvättar. Provade båda innan, de satt jättebra. Dock upptäckte jag efter att jag haft på mig det ena paret i en dag att de satt lite konsigt, "pösigt" fram liksom. Det andra paret har jag använt i flera dagar nu, sitter fortfarande perfekt. Jag provade tvätta det första "konstiga" paret en gång, och nu i morse upptäckte jag att de sitter ÄNNU sämre än innan! Det är alltså inte det att de gått ut sig som stetchjeans normalt gör, utan de bildar ett stort fult veck vid ljumskarna. Ser inte alls snyggt ut, känns som om jag aldrig kommer att trivas i dem. Jag hade aldrig köpt dem om jag visste att de skulle byta form såhär efter bara någon dags användning.
Kan man på något vis reklamera sådant här? Det handlar ju inte om så stora pengar, men det är irriterande! Byxorna är ju använda, så givetvis förstår jag att öppet köp-garantin är förbukad, men ändå! Någon som har erfarenhet att dela med sig av?