• My Lonely Heart

Vilken läppglans är bäst?

Vilken läppglans är bäst?

Jag vill gärna hitta nån bra som håller länge

• Svar på tråden Vilken läppglans är bäst?
  • enlitenbitkaka

Jag gillar MakeUpStore's läppglans. har provat diverse märken (Dior, Lancôme, Loreal osv.) och MUS Gloss Lips är absolut bäst

Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • My Lonely Heart

Jag har Make Up Stores transparenta läppglans, den sitter länge för att det är som lim

Är Lancomes Juicy tubes bra?

• enlitenbitkaka

Som lim? Nog inte samma som de jag har för de är krämiga och bra men sitter länge. Juicy Tubes tyckte ja kladdade...som klister

• My Lonely Heart

Har nån prövat på DuWops läppglans?

• Ullis 74

Jag har testat DuWops venom gloss. Jättefin på, men jag tycker inte om den stickande känslan i läpparna, Man ska få fylligare läppar, men jag vet inte det fungerar särskilt bra....

• My Lonely Heart

luscious:
    Nej, jag är inte så intresserad av plumpingeffekten. Jag har testat ett annat märke och jag tyckte inte att den var så märkvärdig.

Tittade på www.eleven.se och sökte på lipgloss www.eleven.se/lip-gloss-g248.html Jag känner inte igen något märke! Min kusin beställde Too Faced Mood Swing Lip Gloss från Beautybay.com, den ska tydligen skifta i färg.

• Nathalie009

håller inte med om too faced, mina läppar vart helt förstörda av den! Råkade komma lite läppglans liite utanfdör läppen , o det vart alldeles rött å svällde upp såg ut som ja fått ett myggbett där, inte vackert! Och så sved den så något FRUKTANSVÄRT..

Min hette too faced lip injection extreme.. Kastade den totalt värdelös.

• Nathalie009

fast har itne testat too faced vanliga lipgloss, bra lip plumpern. Men den kan jag ialafall varna för

• Nathalie009

Swanlady81 skrev 2009-02-04 00:31:04 följande:

Jag har Make Up Stores transparenta läppglans, den sitter länge för att det är som lim Är Lancomes Juicy tubes bra?
    juicy tubes är väl bra men d sitter också som klister
  • enlitenbitkaka

Oj Förvånad Du kanske är överkänslig? För så blev den inte på mi eller någon som provat den. Puffar ändå för MUS lipgloss....lika bra som Juicy men inte så klistriga.

Nathalie009 skrev 2009-02-05 08:36:43 följande:
    håller inte med om too faced, mina läppar vart helt förstörda av den! Råkade komma lite läppglans liite utanfdör läppen , o det vart alldeles rött å svällde upp såg ut som ja fått ett myggbett där, inte vackert! Och så sved den så något FRUKTANSVÄRT.. Min hette too faced lip injection extreme.. Kastade den totalt värdelös.
Svar på tråden Vilken läppglans är bäst?