• Anonym (Ledsen)

Vill alla killar ha smala tjejer?

Har alltid varit smal och anses väl ha sett bra ut.168 cm och vägt runt 60 kg,D-kupa och putig tajt rumpa.

Nu har jag under ett år gått upp 15 kg!!!
    Det är aldfrig någon som raggar på mig längre,syns inte och verkar som att jag inte finns.Mina vänner som fortfarande är smala springer killar runt som flugor på en sockerbit.

Gillar alla killar verkligen smala tjejer bäst?

• Svar på tråden Vill alla killar ha smala tjejer?
  • Morbid angel

Nej nej nej!

Precis som det är med oss tjejer så föredrar olika killar olika kroppsformer,det finns de som tänder mer på en mullig tjej och inte alls attraheras av smala.

Kanske istället beror på något du utstrålar,att du inte känner dig bekväm med din "nya" kropp?

• Anonym (BBW lover)

Stämmer verkligen inte in på mig, älskar formligen mulliga, stora kvinnor med mjuka runda härliga kroppar

• TBS

Det tror jag inte, men med dina 75 kg har du en ganska rejäl övervikt, majoriteten föredrar nog en tjejer med hälsosam vikt.

Gillar du hur du ser ut? Det finns förståss även killar som gillar tjocka tjejer, men inte tjocka tjejer som inte gillar sig själva, självförtroende gör människor vackra.

• Anonym (Ledsen)

Ja jag vet inte,tappar ju självförtroendet när jag aldrig får uppmärksamhet från det adra könet.Inte en blick eller någonting.Förr så var det alltid killar som kollade in en,kom med komplimanger och ville prata.Nu står jag bara som en grå mus

• Cornbread

Nej, alla gillar ju olika typer av kroppar.
    Det som attraherar dig, attraherar kanske inte mig alla gånger.
    Finns ju de som bara gillar smala medan de finns minst lika många som gillar stora tjejer.
    Det är väldigt individuellt vad som är attraktivt.

Men det låter på dig i din beskrivning att du inte tycker om ditt nya utseende och det kan också vara så att du inte är densamma som du en gång var.
    Du kanske inte utstrålar självkänsla längre eller skäms lite för din kropp och sånt syns jätteväl, kroppsspråket är a och o.
    Jag tror du är minst lika snygg nu som för ett år sedan,
    bara du vågar visa upp dig så fixar du det..

• Anonym (Ledsen)

Nej,det är sant att jag inte trivs med min kropp lika bra som förut men jag tycker ändå att jag ser hyfsat bra ut.När jag går ut,tar på mig snygga kläder,i helgen hade jag på mig en kort tajt kjol och en skjorta.tyckte jag var fin och såg ganska smal ut men ändå inte en enda blick

• Anonym (Ledsen)

Anonym (BBW lover) skrev 2009-02-04 08:26:33 följande:

Stämmer verkligen inte in på mig, älskar formligen mulliga, stora kvinnor med mjuka runda härliga kroppar
    Synd att du inte var ute i helgen då,på samma ställe som jag
  • Anonym (BBW lover)

Anonym (Ledsen) skrev 2009-02-04 08:38:30 följande:

Anonym (BBW lover) skrev 2009-02-04 08:26:33 följande:
    Synd att du inte var ute i helgen då,på samma ställe som jag
    Jo...hade jag varit det hade jag inte lämnat dig med mina blickar
  • Anonym (Kleo)

Jag känner så väl igen mig. Jag har också varit 15 kiko lättare, och var van vid beundrande blickar. Nu är det inte kotte som tittar åt mitt håll (förutom min underbare man då ).

De enda killar som stöter på mig eler tittar åt mitt håll numera, är killar som själva är överviktiga. Jag själv tycker inte att jag ser tjock ut. Tycker att jag kan vara rätt snygg, men tydligen är jag inte det längre.

• Anonym (Ledsen)

Anonym (Kleo) skrev 2009-02-04 08:43:34 följande:

Jag känner så väl igen mig. Jag har också varit 15 kiko lättare, och var van vid beundrande blickar. Nu är det inte kotte som tittar åt mitt håll (förutom min underbare man då ). De enda killar som stöter på mig eler tittar åt mitt håll numera, är killar som själva är överviktiga. Jag själv tycker inte att jag ser tjock ut. Tycker att jag kan vara rätt snygg, men tydligen är jag inte det längre.

Fast va glad att du har en underbar man,jag är singel och känns som att jag aldrig kommer träffa någon som tycker jag är snygg
Svar på tråden Vill alla killar ha smala tjejer?