• Anonym (:()

Kondomen sitter kvar i mig & går inte att få ut :(

Guuuud, vad pinsamt! Jag skäms varje sekund jag skriver detta, men jag behöver hjälp nu.

Inatt hade jag sex med en man, min granne närmare bestämt.. helt fantastiskt! Men, efter sexet när kondomen skulle av så hade den tydligen fastnat inne i mig, för på penisen fanns den då inte!

Gick och kissade men där fanns ingen kondom (!), stack upp fingrarna men känner ingenting. Den kan väl inte försvinna in i kroppen ?

Åh, vad gör man ? Ska man ringa gyn? Fy f-n vad pinsamt.

• Svar på tråden Kondomen sitter kvar i mig & går inte att få ut :(
  • Anonym (?)

Hade han verkligen kondom på sig då?

• logg81

Den kan inte försvinna in i kroppen... Det kan du vara lugn över...

Gyn är nog de enda som kan hjälpa dej om du inte får fatt i den själv. men luuuuuugn... De har sett och hört allt om det är till någon tröst...

Jag och Auleen - För varandra. Mot resten av världen.
  • Anonym

Hmm, lägg dig ner i sängen eller sätt dig på huk och känn efter. Inte kan den försvinna!

För mig har det hänt flera ggr och då har jag själv dragit ut den, men den har varit långt upp!

• Anonym (:-D)

Haha Precis det där hände med mig också. Första gången jag hade sex med min sambo.

Kondomen kom ut av sig själv när vi hade sex dagen efter. När jag var ordentligt kåt så följde den bara med ut!
    *minnen*

Förlåt om jag skrattar, men det är lite kul. Jag trodde jag var ensam!

Anonym 1 : Ja, självklart hade han kondom, det var jag som satte på honom den.

Skönt att höra att den inte kan försvinna iväg, men gruvar mig så inför att kanske behöva ringa gyn! Fy..

Anonym ( ) skrev 2009-02-04 08:56:40 följande:

Haha Precis det där hände med mig också. Första gången jag hade sex med min sambo.Kondomen kom ut av sig själv när vi hade sex dagen efter. När jag var ordentligt kåt så följde den bara med ut! *minnen* Förlåt om jag skrattar, men det är lite kul. Jag trodde jag var ensam!
    Haha, enentligen så är det nog ganska skrattretande.. men vad tusan, jag har panik! Tänker inte låta någon pitt komma in i mig om jag inte får ut kondomen..
  • Anonym

Ta ett dagen efter-piller(om du inte har p-piller förstås)
    Gissar att kondomen var ett sätt att inte bli gravid(förutom att skydda mot ev std)

Sätt dig över toan, så du kan krysta ut kondomen. Ta lite glidmedel/matolja på fingrarna och leta medan du krystar.
    Krystandet gör(ofta) att livmodern pressar neråt i slidan så du lättare når in.
    För såååå lång/djup slida har ingen så man inte kan nå längst in med lite god vilja.

• Jennaz

Sätt dig på toaletten och luta dig lite frammåt. Då bör du kunna känna tillräckligt långt in... Lycka till!

• Anonym

Hoho....!!

Sätt dig på huk o krysta!

• Anonym (me too!!)

Detta har hänt mig med!
    Min sambo tog grilltången i plast eftersom vi inte fick ut den! gud vad vi har skrattat åt detta!

Svar på tråden Kondomen sitter kvar i mig & går inte att få ut :(