• Anonym

Min sambo ÄR otrogen, har hittat bevis...helt knäckt!

Jag vet inte vad jag ska ta vägen. Min sambo sedan 9 år har varit otrogen i flera år med olika tjejer!

Jag har misstänkt att sambon hade något för sig för något år sedan då han fick sms i tid och otid och til lslut kollade jag telefonen.Den var full av sms från en tjej, flirtiga från henne, svaren från honom inte mer neutrala. jag ställde honom mot väggen självklart men han förnekade allt. Det var hon som var intresserad av honom osv. osv . i all oändlighet.Jag valde att tro på hans försäkringar att det inte var något men har haft väldigt svårt att lita på honom efter detta.har många ggr då vi bråkat tagir upp detta och han har kallat mig paranoid och hysterisk.
    jag har som sagt flera ggr tvivlat men bestämt mig för att inte kolla mobilen någon mer gång men visst har det ibland varit svårt att låta bli ( det märks när någon börjar vakta mobilen ,ta med den på toa typ, stänga av ljudet osv. sådant som fick mig misstänksam första gången ,annars hade jag aldrig kollat,förståss)

I natt skulle jag ta fram bilder på en gammal laptop som han inte använder längre och något fick mig att kolla mailen. Den var från 2003 fram till mars 2007 då han bytte dator och där fanns hur mycket kärleksmail som helst TILL FEM OLIKA tjejer,bl a den jag hittade sms från och det var verkligen ingen tvekan om att han haft sex med samtliga!

Det var flirtiga mail,gulliga mail, sexiga mail ,jag allt man kan taänka sig. Någon tjej visste att jag fanns "men att det var dåligt mellan oss och vi var särbos"

Många mail var väldigt förtroliga ,både om oss och vårt förhållande och tankar om livet och hans jobb som han inte ens delar med mig. Så fruktansvärt ont gör det att läsa sådant från ens sambo till någon annan.
    Vidare skrev han att han tappat lusten att ha sex med mig me natt gräset inte alltid var grönare på andra sidan för det hade han provat!!!

Han verkar ha träffat dessa tjejer på lite olika ställen och hållt kontakt med dem i perioder över flera år.Troligtvis har detta förekomit både innan 2003 och efter 2007 (som ju var det enda jag kunde se på datorn ) iom att det absolut inte verkar vara en engångsföretelse.

Det känns som jag inte alls känner killen jag levt med i 9 år ,det är som att hela vårt förhållande bara varit en stor fet lögn, så chockad är jag.

Han är utomlands just nu och kommer hem på fredag och vet bara inte hur jag ska hantera detta!Jag har ju tjafsat om detta så många ggr förut när jag haft en magkänsla att något är fel me nbara blvit hånad och utskälld för att jag är "sjukligt svartsjuk (vilket jag inte är.

Han reser otrolgit mycket i jobbet också så jag antar att det bara är toppen på ett isberg som jag såg inatt...

Är så fruktansvärt chockad...Hur kan ma nbete sig så här?????

• Svar på tråden Min sambo ÄR otrogen, har hittat bevis...helt knäckt!
  • Anonym

Vad finns det mer att säga?
    Skriv ut allt han skrivit, lägg det på bordet med hans packade väskor, ta tillbaka nyckeln, och sen är han borta ur ditt liv när du stänger dörren.

• nerja99

stackare....

jag lider med dig..

• Anonym (A)

Släng ut kräket! Du förtjänar bättre än så!

Kram och lycka till!

• Meria

Vilken mardröm Ut med svinet...

♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • MikPel

Det är dataintrång att läsa andras mail

• Anonym

Anonym skrev 2009-02-04 11:59:14 följande:

Vad finns det mer att säga?Skriv ut allt han skrivit, lägg det på bordet med hans packade väskor, ta tillbaka nyckeln, och sen är han borta ur ditt liv när du stänger dörren.
    Väl rutet. Vilket jävla svin! Jag hoppas du inte ens FUNDERAR på att förlåta honom igen?
  • Anonym

MikPel skrev 2009-02-04 12:02:47 följande:

Det är dataintrång att läsa andras mail
    Suck. Såna här kommentarer är väl bra onödiga i ett sånt här läge?
  • Chickmum

Dra. Försök inte reda ut det själva. Prata med någon som hjälper er. Det kommer ALDRIG att funka. Har vait med om liknande och det bästa råd jag kan ge nu är att:

1. Lyssna inte på ett enda ord han säger. Lyssna på HANDLING. Vad GÖR han. Hur AGERAR han. Mitt ex sa aldrig ngt annat än att han älskade mig men handlingarna visade på allt annat.

2. Lyssna ALLTID på magkänslan. Den har sällan fel.

3. Gör allt "rätt" själv så har du det i ryggen när det blåser. Känns jätteskönt att jag gjprde all rätt när vi bröt upp. Finns inget att klaga på mig eller mitt beteende. Allt skit låg på honom. Det var uppenbart för alla.

Lycka till och styrka från mig

• Mica82

jag ryser när jag läser detta. Vilket fruktansvärt svek! Detta är oförlåtligt och jag hoppas du inte kommer förlåta honom. Du är värd ngt mycket bättre en detta. stackars dej...

• Anonym

Om du är helt säker på detta, om du vill lita på mailen och magkänslan, bry dig då inte om att ställa honom mot väggen. Välj istället att lämna honom. Är det sant är han ju absolut inte värd dig. Du har ju trott detta länge. Kämpa inte för att få fram svar från honom om du nu väljer att lämna, utan ta hand om dig istället.

Svar på tråden Min sambo ÄR otrogen, har hittat bevis...helt knäckt!