• Kamelians

Alla Hjärtans Dag-present till killar/män?!

Alla Hjärtans Dag närmar sig och jag skulle gärna vilja ge något till min kille. Något som är gulligt och personligt, ingen stor massproducerad nalle som ändå bara kommer att hamna i nån garderob.

Någon som har något bra tips? Ska ni ge något till era respektive?

• Svar på tråden Alla Hjärtans Dag-present till killar/män?!
  • Petra72

Funderar på Bok - En Kärleksförklaring från bluebox.se
    Har inte bestämt mig än. Men choklad och ett kort blir det nog iaf.

• principisessan

förra året så gjorde jag en väggmålning i hallen "till sambon".. det var ett motiv som han väldigt gärna ville ha nånstans på nåt sätt, t-shirt eller på väggen, o passade på att göra det när jag var ledig o han jobbade.
    På kvällen åt vi sushi o gick på bio.. i år är jag gravid o är berärknad till den 15/2 så vi får väl se om det blir något firande av alla hjästans dag..

• Tärning6

JAg ska sätta på mig sexiga underkläder men innan ska jag laga go mat å nån go efterätt sen blir de å mysa till max å så får vi se vart kvällen slutar hehe

• TinaLi

Petra72 skrev 2009-02-05 15:08:42 följande:

Funderar på Bok - En Kärleksförklaring från bluebox.se Har inte bestämt mig än. Men choklad och ett kort blir det nog iaf.
    Den köpte jag i Bröllopspresent till honom. Jag gillade den iaf Va lätt o fyll ai den, för man får ju lite hjälp på vägen. Jag ska göra klart den till nästa års bröllopsdag. Ska sätta in lite bilder etc.
  • Petra72

Förklara det när ni bakar med barnen nästa jul

mama no1 skrev 2009-02-05 15:10:12 följande:

Haha, har ni sett Pipparkakorna?
  • Petra72

Kul. Funderade på att köpa 2 st. En som han får fylla i och en som jag fyller i. Eller blir det för mycket, kaka på kaka liksom...?

TinaLi skrev 2009-02-05 15:12:51 följande:
    Petra72 skrev 2009-02-05 15:08:42 följande:
    Den köpte jag i Bröllopspresent till honom. Jag gillade den iaf Va lätt o fyll ai den, för man får ju lite hjälp på vägen. Jag ska göra klart den till nästa års bröllopsdag. Ska sätta in lite bilder etc.
  • Rottis77

Jag har gjort en foto bok till min sambo, det är foto från hela vår tid vi hållt på med vår utbyggnad till huset, allt från början till slutet, kanske inte så jätte romantiskt, men vet att han kommer bli jätte glad då han nästan gjort allt själv med hjälp av min pappa, och det har varit ett stort projekt, utbyggnaden är på 104 kv, renoverat hela den gamla delen + ett garage på 70 kvm.

• firepuzz

kan ngn berätta om den boken en kärleksförklaring från bluebox?

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag-present till killar/män?!