• vampyria2

    miami ink -Darren Brass vet nån varför han helt plötsligt har en ny fru och ska ha barn :o ?

    Ja han var ju gift med en tjej som såg ut att komma i från asien. Sen nu så såg jag att han är gift med nån annan och att de väntar/har fått barn. Ja avsninten går för hoppningsvis inte i förljd efter som hon var hög gravid, men nu vill jag veta om nån vet vad som hände med den andra frun och hur han träffade den nya...nyfiken som jag är Cool

  • Svar på tråden miami ink -Darren Brass vet nån varför han helt plötsligt har en ny fru och ska ha barn :o ?
  • ÄschDå

    Hans förra fru blev trött på att resa till miami bara för att kunna träffa honom-har jag för mig.

  • vampyria2
    ÄschDå skrev 2009-02-04 19:04:17 följande:
    Hans förra fru blev trött på att resa till miami bara för att kunna träffa honom-har jag för mig.
    Ahh okej, men jag har för mig att de flyttade ihop
  • ÄschDå

    vampyria2 skrev 2009-02-04 19:06:50 följande:


    Ahh okej, men jag har för mig att de flyttade ihop
    Hoppas det finns någon som verkligen vet. Annars är han en väldigt ombytlig kille
  • vampyria2
    ÄschDå skrev 2009-02-04 19:09:40 följande:
    vampyria2 skrev 2009-02-04 19:06:50 följande: Hoppas det finns någon som verkligen vet. Annars är han en väldigt ombytlig kille
    Ja hoppas nån har lite koll på vad som hände
  • Maroschka

    Jag har för mig att HAN var den som tröttnade. Hon gick väl runt och spydde en massa galla över shoppen o alla?

    Jag såg avsnittet där barnet föddes men har inte sett några nya efter det? Har jag missat eller har det inte sänts ännu?


    ~Jakob 060415~ ~Olivia 080618~
  • vampyria2
    Maroschka skrev 2009-02-04 20:15:30 följande:
    Jag har för mig att HAN var den som tröttnade. Hon gick väl runt och spydde en massa galla över shoppen o alla? Jag såg avsnittet där barnet föddes men har inte sett några nya efter det? Har jag missat eller har det inte sänts ännu?
    Ja det låter rimligt, hon var ganska dryg och jag fattade inte hur han kunde vara med nån som verkade tycka att hon var så mycket finare än alla hanns vänner

    Men vet du vad de fick för något, har bara sett ett avsnitt och då var hon gravid
Svar på tråden miami ink -Darren Brass vet nån varför han helt plötsligt har en ny fru och ska ha barn :o ?