• qti88

världens sötaste bonus!

Vill bara dela med mig med min glädje över världens finaste bonusunge! Hon är så otroligt go och jag är så lycklig att hon har valt att få bli en del av den familj vi satsar på att bli!

GULLUNGE! <3

• Svar på tråden världens sötaste bonus!
  • linnea

Vad kul att läsa att du tycker så mycket om henne! Jag hoppas på en sådan bonusmamma till mina barn! De har ingen ännu men jag hoppas att det blir någon som tycker om dem och tycker det är roligt eller iaf ok att de kommer till sin pappa.

• Zaria

Roligt att läsa men åååh vad det svider, önskar att min sons bonusmamma iaf försökte tycka om honom liiiite iaf.

• qti88
    linnea skrev 2009-02-05 19:51:42 följande:
    Vad kul att läsa att du tycker så mycket om henne! Jag hoppas på en sådan bonusmamma till mina barn! De har ingen ännu men jag hoppas att det blir någon som tycker om dem och tycker det är roligt eller iaf ok att de kommer till sin pappa.
    Jag sitter och tycker varannanvecka är dom tommaste någonsin!! Hoppas bara hon trivs lika bra med mig och lillkillen som vi med henne:)
    Zaria skrev 2009-02-05 21:42:16 följande:
    Roligt att läsa men åååh vad det svider, önskar att min sons bonusmamma iaf försökte tycka om honom liiiite iaf.
    Hur kan man inte tycka om något som den man älskar skapat?
  • Zaria
    qti88 skrev 2009-02-05 21:56:45 följande:
    Hur kan man inte tycka om något som den man älskar skapat?
    Är inte bonusmamma själv,men läser man på dessa forum verkar det ju vara vardagsmat att inte göra det eller ens tycka om bonusbarnen.

Har som sagt inga egna bonusbarn, men skulle jag få så skulle jag iaf kunna lova att de kommer att bli behandlade som om de vore mina egna barn och att jag skulle göra mitt bästa för att både tycka om dem och för att de skall känna att de också tillhör familjen.
  • qti88
    Zaria skrev 2009-02-06 12:07:16 följande:
    Är inte bonusmamma själv,men läser man på dessa forum verkar det ju vara vardagsmat att inte göra det eller ens tycka om bonusbarnen. Har som sagt inga egna bonusbarn, men skulle jag få så skulle jag iaf kunna lova att de kommer att bli behandlade som om de vore mina egna barn och att jag skulle göra mitt bästa för att både tycka om dem och för att de skall känna att de också tillhör familjen.
    Det är klart :) Bonusen är ju lika mycket familj som min egen..
  • Vildingen

Åhh en positiv tråd

Amen och halleluja på det...

Jag har jättefina bonusar
    Väluppfostrade och artiga..
    Tonåringar javisst med allt vad det innebär men underbara och rara!

• pippipopp

Om det inte funkar med barnen så funkar väl inte relationen heller? Jag skulle aldrig acceptera en man som inte accepterar och tycker om mitt barn.

• qti88

Barn är barn oavsett vems livmoder dom kommer ifrån, inte sant?

• pippipopp

qti88 skrev 2009-02-16 12:09:49 följande:

Barn är barn oavsett vems livmoder dom kommer ifrån, inte sant?
    jag håller med! Sen så är det klart att man inte kan frambringa riktigt samma känsla för andras barn, som sina egna... men nästan!
  • qti88
    pippipopp skrev 2009-02-16 12:31:24 följande:
    qti88 skrev 2009-02-16 12:09:49 följande: jag håller med! Sen så är det klart att man inte kan frambringa riktigt samma känsla för andras barn, som sina egna... men nästan!
    Klart man inte kan :) Ens egen är alltid ens egen :) Men det är iaf en otroligt vacker och underbar liten tös som den jag älskar var med och skapade hur kan man tycka illa om henne?
Svar på tråden världens sötaste bonus!