• camillos

Ilningar och stickningar.. Varför?

Hejsan
    Hade ägglossning i fredags och har nu stickningar och ilningar i höger äggstock. Nån mer som känt så? Nån som vet vad det kan bero på? Jag kan inte minnas att jag känt så förut?

• Svar på tråden Ilningar och stickningar.. Varför?
  • Wifey

Det undrar jag med =) Fick utslag på ägglossningstestet i fredags och i måndags så hade jag stickningar och ilningar i höger äggstock från och till hela dagen! För min del hoppas jag att det är en graviditet på G =)

• camillos

Wifey..Intressant med en till. Men har du kännt så här förut?

Nån mer???

Puff!!!

• Snova

Jag hade så vid min förra graviditet, kom ca fem dagar efter äl och höll i sig i några dagar. Jag var gravid! Tyvärr slutade det i mf. Har nu haft lite så igen men vågar inte tro att det är ngt, kroppen kan ju vara knäpp efter mf bara.

• Pluss

Jag fick stickningar i tjejmagen några dagar innan mens och dessutom en mindre smärta i hö äggstock. Blödde lite vid samlag dagen innan jag skulle ha mens. Dagen efter kom det dock inget, vilket jag tyckte var konstigt eftersom min kropp är lika noggrann som fröken ur. Fick vänta ytterligare ett par dagar innan mensen kom. Blödde ovanligt lite i fyra dagar och fick inte svullen mage. Nu några dagar efter att den slutat har jag stickningar i tjejmagen igen och främst till höger. Mår jätte illa stundtals på dagarna o blir hungrig hela tiden. Tror ni att det är ett frö som såtts eller kan det vara ngt annat strul??

• camillos

Skyttan..Har du testat dej? Det låter ju lite lurigt.

• BimBim o Knorrans Mamma
    Pluss skrev 2009-02-05 15:30:11 följande:
    Jag fick stickningar i tjejmagen några dagar innan mens och dessutom en mindre smärta i hö äggstock. Blödde lite vid samlag dagen innan jag skulle ha mens. Dagen efter kom det dock inget, vilket jag tyckte var konstigt eftersom min kropp är lika noggrann som fröken ur. Fick vänta ytterligare ett par dagar innan mensen kom. Blödde ovanligt lite i fyra dagar och fick inte svullen mage. Nu några dagar efter att den slutat har jag stickningar i tjejmagen igen och främst till höger. Mår jätte illa stundtals på dagarna o blir hungrig hela tiden. Tror ni att det är ett frö som såtts eller kan det vara ngt annat strul??
    Om det fortsätter så så kolla så du inte har utomkveds. Det kan man se runt v 5-7.
    Jag hade nämligen så som du. Visste inte att jag var gravid för tester visade neg först. men det var ju pga att det satt fast på äggledaren.
    Småblödde till o från i en månad innan det visade + på test. De kollade med vul men såg bara en hinnsäck o sa att antingen är du väldigt tidigt gravid eller nåt annat. Var utomkveds sen
    inte skoj alls... Aj aj.
  • Pluss

Jag testade mig i måndags och fick då minus, det är därför jag är orolig för att det ska vara ngt annat konstigt med magen. Utomkveds? Har hört att det ska göra riktigt riktigt ont. Jag har bara ngn sorts halvsmärta tillsammans med stickningar. Kanske ska låta helgen gå och om alla obehagliga symptom kvarstår så får jag kolla upp det..

• Nennie

Har också haft stick i äggstockarna och tjejmagen, även ilningar ner i höger ljumske. Har kommit fram till att det för mig betyder ägglossning. För jag har inte varit gravid nån av gångerna :(

Svar på tråden Ilningar och stickningar.. Varför?