• MysM

rödhårig/sandre (?) skådespelare

jag blir galen, finns en skådespelare som jag itne vet vad han heter, han är lite lättrödhårig har jag för mig, han är "dum" i många filmer han är med i (engelska/amerekanska). Han är bla med i en film där de är nåt barnhem eller de är massa barn iaf, där jobbar den här skådespelaren, dom tvingar dom till massa sexuella grejer. ingen bra förklaring men nån kanske har en aning om vem jag menar ?

• Svar på tråden rödhårig/sandre (?) skådespelare
  • mamlan

Kan filmen vara "sleepers" med bla kevin bacon.?.ska kolla vilka mer som är med. Ett gäng pojkar råkar döda en man och hamnar i ungdomsfängelse där de utsätts för övergrepp..

• MysM

det stämmer =) tack för hjälpen =)

mamlan skrev 2009-02-04 21:55:07 följande:
    Kan filmen vara "sleepers" med bla kevin bacon.?.ska kolla vilka mer som är med. Ett gäng pojkar råkar döda en man och hamnar i ungdomsfängelse där de utsätts för övergrepp..
  • mamlan

De här skådisarna är med..eller var det kevin bacon du tänkte på?
    Kevin Bacon - Sean Nokes
    Robert De Niro - fader Bobby
    Dustin Hoffman - Danny Snyder
    Jason Patric - Lorenzo, även kallad Shakes
    Brad Pitt - Michael
    Minnie Driver - Carol
    Vittorio Gassman - King Benny
    Billy Crudup - Tommy
    Ron Eldard John
    Terry Kinney - Ferguson
    Jonathan Tucker Tommy som ung
    Bruno Kirby Shakes far
    James Pickens, Jr. Marlboro

• MysM

det var kevin bacon =) Tack så mkt för hjälpen =)

mamlan skrev 2009-02-04 21:58:20 följande:
    De här skådisarna är med..eller var det kevin bacon du tänkte på? Kevin Bacon - Sean Nokes Robert De Niro - fader Bobby Dustin Hoffman - Danny Snyder Jason Patric - Lorenzo, även kallad Shakes Brad Pitt - Michael Minnie Driver - Carol Vittorio Gassman - King Benny Billy Crudup - Tommy Ron Eldard John Terry Kinney - Ferguson Jonathan Tucker Tommy som ung Bruno Kirby Shakes far James Pickens, Jr. Marlboro
Svar på tråden rödhårig/sandre (?) skådespelare