Flytningar sent i graviditeten!!
Jag är gravid i vecka 37 och har fått rikligt med flytningar som jag aldrig haft förrut.
Det vitt och slemmigt (ursäkta förklaringen)med klumpar...fler som haft det så??
Jag är gravid i vecka 37 och har fått rikligt med flytningar som jag aldrig haft förrut.
Det vitt och slemmigt (ursäkta förklaringen)med klumpar...fler som haft det så??
De har helt klart blivit rikligare och vattnigare för mig. Jag är i 37+0 och har kollat så det inte är vatten iaf.
Kan klumparna du skriver kanske vara lite slempropp?
Ingen aning,har inte funderat på det,men ska kanske kolla det..
jag såg också i toan idag att det kommit vit klumpaktig flytning.har även som mensvärk...
är förresten i v 38
Jag har också fått mer lite vitaktiga flytningar. Var rädd att det var svamp, men då kanske det inte är det?
Är i vecka 38. Det började för någon/ ett par veckor sn.
Alla som skrivit nu är ju nästan färdiga... så kroppen håller på med en massa konstigt tycker jag...
Det är ju inte säkert att det är svamp, kan man inte köpa ett test på apoteket o kolla det själv?
Någon mer som får springa till toan för du måste göra nr 2 väldigt ofta? Men hälften av gångerna är det falsklarm... Det är jätte jobbigt, särskilt när man är ute på stan, man är ju inte så snabb längre liksom... :)
jupp mer flytningar vare här! ;)
det ska vara så, man får mer flytningar mot slutet.
Under min första grav så fick jag gå med trosskydd i slutet, då man får mer och vattnigare flytningar. SÅ det e helt normalt..
jag är i vecka 31 och börjat få grönaktiga klumpiga flytningar. Vissa säger att det är slemproppen, men det är läskigt och inte veta. Någon som kan ana ?
Jag har fått gå med trosskydd hela graviditeten för mina ökade väldigt. Blev orolig över det och frågade min BM som svarade mig med ett leende på läpparna : Det kommer som ett brev på posten till dom flesta, helt normalt!
Men om flytningarna skulle bli vattniga ska man ju alltid kolla så att det inte är vatten! Lycka till allihop som är så nära, själv är jag bara i v.28 =)
Jag är i v.38 och har haft flytningar under hela min graviditet. och nu får jag för mig att de ökat lite oxå, känner mig så ofräsch :(