Gula flytningar?
Eftersom ingen svarar i planera barn tänkte jag fråga er gravida som vet...
Jag har nu idag upptäckt att jag fått ljusgula flytningar och undrar om de är ett gravtecken?
dom luktar inget så tror inte de är svamp..
Eftersom ingen svarar i planera barn tänkte jag fråga er gravida som vet...
Jag har nu idag upptäckt att jag fått ljusgula flytningar och undrar om de är ett gravtecken?
dom luktar inget så tror inte de är svamp..
Testa och se? =)
testade 3:e men visade inget och nu har jag inte pengar till ett nytt förren i slutet av månaden.
någon annan som vet??
just flytningar är inget säkert tecken , men när ja blev gravid fick jag gulaktiga flytningar lite lotin aktiga =)
ok de är precis så jag har nu, har aldrig haft så innan så därför jag blev lite fundersam
Har du några andra symtom? Jag hade svag, svag "mens"värk i början och spända bröst.
OJ
bellanbus skrev 2009-02-05 22:46:40 följande:
ääni skrev 2009-02-05 22:49:08 följande:
Har lite symtom men inte dom absolut självklara kan nästan lika gärna va pms
Är bara lila färgade underlivet och flytningarna som är mest annorlunda..
Huvudvärk, Hungrigare än vanligt, fryser och svettas samtidigt, haft lite lätt molvärk i 2dagar, Fylligare och ömma bröst, Gasig i magen, och lila/blått underliv..
bellanbus skrev 2009-02-05 22:51:08 följande:
Flytningar tror jag inte kan vara ett säker tecken på graviditet. Alla kvinnor är olika och kan ha flytningar som kan också förändras under livets gång. Men allt annat du beskrev.. Molvärk, ömma bröst, gasig och lila/blått underliv kan nog vara tecken.. Men så kan man känna också under ägglossning och precis innan mensen. Så det är nog bäst att vänta helt enkelt. Jag vet att man blir ivrig och vill veta på en gång. Men slösa inte pengar på tester! Under de första 2-3 v. efter befruktningen är halten av graviditets hormonet så liten att det inte visas nåt på testerna.
Ska testa den 14/2 för då har de gått 27 eller 22 dagar sen äl lite tveksam när de va men vilket fall som helst så har de gått över 3 veckor sen äl och borde ha 1287 mIU/ml hcg minst i kroppen
www.wictoria.nu/hcg.htm
Lycka till!
Du får gärna skriva här vad testet visar, ok? :)
japp de ska jag göra
Fick ett plus
Men ååhh!!! Grattis!!! :) Och lycka till med graviditeten och allt annat!!! Kram!
Grattis!
grattis,tjejen!!!!!!
tack..känns fortfarande overkligt