• fjärilen78

var köper ni kläder till en 12 åring?

som rubriken lyder så undrar jag vart ni köper kläder till era pojkar som är 12-13 år?

jag brukar köpa på lindex,kappahl,hm men funderar på om det kanske är lite för barnsliga kläder för en grabb som närmar sig 13 år.

• Svar på tråden var köper ni kläder till en 12 åring?
  • lovemyboys

JC, tycker jag e suveränt att handla på till mina grabbar!!

Familjen KALOW....min alles egen..
  • Rix

Till min kille på snart 13 handlar vi på Streetwear eller liknande butiker och netshopar. Han är 180cm lång och en hel del kläder är så gubbiga för honom. Han gillar skate/hip hop stilen.

• fjärilen78

har funderat på JC men så är vår grabb en sån som inte gillar jeans och jag vet inte om jc har andra byxor än just jeans???

Rix: WOW vilken lång kille ni har!! tycker våran grabb är lång för sin ålder men ja eran var större
    vilka butiker netshoppar du i?
    streetwear vad är det för butik är det för såna som gillar skate?? finns inga såna butiker här bor på liten ort så utbudet är ju katastrofalt!!

• MoSv74

Min 13-årige som handlar det mesta på H&M. Vissa kläder kan han köpa på herravdelningen i storlek small.

• Malinnx

cubus brukar ha bra kläder tycker jag

• Rix

Bor oxå på liten ort. Det finns många net affärer som säljer den typen av kläder men dom ligger i sonens dator så dom kommer jag inte åt just nu.

• Rix

Ja både cubus och hm har en del bra. På cubus herravd har jocke hittat en hel del billiga hood-tröjor.

• annamialisa

JC, H&M och sportaffärer funkar till både 9- och 12-åring (som är väldigt klädmedveten)! Det mesta är OK pris och bra kvalitet.
    I vår kommun finns inte många bra affärer, som tur är har vi bara 2,5 mil till en lite större stad!

Svar på tråden var köper ni kläder till en 12 åring?