kan man handla från ebay från sverige?
kan jag beställa från e bay härifrån sverige, hur fungerar det?
kan jag beställa från e bay härifrån sverige, hur fungerar det?
EBay här i Sverige blev köpt av Tradera www.tradera.com/
Yes, fast tror inte alla säljare skickar till Sverige.
Så kolla först att de skickar till Sverige/Europa.
det kan man bara se att de skickar till sverige. det bruka stå i annonsen sedan använder du paypal när du betalar jättesmidigt och mycket bättre än tradera
så den här tex skickar inte till sverige
cgi.ebay.com/PROFESSIONAL-ELITE-LCD-FLAT-HAIR-IRON-STRAIGHTENER-P_W0QQitemZ260357375589QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A1%7C39%3A1%7C240%3A1318
som det står där så skickar de inte. men du kan ju maila och höra med dem, ibland kan de tänka sig skicka så länge man hör av sig.
Jaha, jag trodde du menade om kan han handla på EBay i Sverige Ja, man kan beställa saker från Ebay, jag har gjort det massa gånger...
Nej det var ebay som köpte tradera, men dom behöll tradera som namn eftersom det var så väl inarbetat
c0ol skrev 2009-02-06 11:39:08 följande:
Om du hittar nån som skickar till Sverige så kolla först vad det är för slags stickpropp på sladden och om den fungrar med 220V m m om det är en sån grej du länkade till du är på jakt efter.
Hej jag vill vara med
Hej
Ebay fungerar ungefär som Tradera. Innan du bjuder bör du kolla upp fraktpriset + tullavgifter så att de inte blir skyhöga.
Betalar du med Paypal finns ibland fri returrätt. Kolla även detta med säljaren.
Sök på www.ebay.co.uk/ där levererar dom flesta till Sverige,