• Iluna

kan man handla från ebay från sverige?

kan jag beställa från e bay härifrån sverige, hur fungerar det?

• Svar på tråden kan man handla från ebay från sverige?
  • Leather Cravat

Yes, fast tror inte alla säljare skickar till Sverige.
    Så kolla först att de skickar till Sverige/Europa.

• missteddy

det kan man bara se att de skickar till sverige. det bruka stå i annonsen sedan använder du paypal när du betalar jättesmidigt och mycket bättre än tradera

• miababia

som det står där så skickar de inte. men du kan ju maila och höra med dem, ibland kan de tänka sig skicka så länge man hör av sig.

• Melissa79

Jaha, jag trodde du menade om kan han handla på EBay i Sverige Ja, man kan beställa saker från Ebay, jag har gjort det massa gånger...

• c0ol

Nej det var ebay som köpte tradera, men dom behöll tradera som namn eftersom det var så väl inarbetat

Melissa79 skrev 2009-02-05 21:04:14 följande:
    EBay här i Sverige blev köpt av Tradera www.tradera.com/
  • Melissa79

c0ol skrev 2009-02-06 11:39:08 följande:

Nej det var ebay som köpte tradera, men dom behöll tradera som namn eftersom det var så väl inarbetat
    Ja, du har rätt , så gick det faktiskt till.
  • inze

Om du hittar nån som skickar till Sverige så kolla först vad det är för slags stickpropp på sladden och om den fungrar med 220V m m om det är en sån grej du länkade till du är på jakt efter.

Iluna skrev 2009-02-05 21:08:28 följande:
    så den här tex skickar inte till sverigecgi.ebay.com/PROFESSIONAL-ELITE-LCD-FLAT-HAIR...
  • ljus

Ebay fungerar ungefär som Tradera. Innan du bjuder bör du kolla upp fraktpriset + tullavgifter så att de inte blir skyhöga.
    Betalar du med Paypal finns ibland fri returrätt. Kolla även detta med säljaren.

Svar på tråden kan man handla från ebay från sverige?