Vad tror ni om pälsdjursallergi??
Usch nu har jag börjat tänka i dumma banor, jag tänker tänk om dottern skulle bli pälsdjursallergiker jag skulle inte klara det. Jag lever för mina djur och dom e en enormt stor del i mitt liv. Inne har vi två hundar, två katter och på nätterna e även kaninerna inne. Vad tror ni e det bra att ha så här mycket djur runt sig eller e det dåligt? Hon e med i stallet och åker i hökärran mm, bra eller dåligt vad tror ni? Kan man på något sett förebygga allergi det sägs ju så mycket olika saker hela tiden. Allergi ligger lite i släkten jag kan ibland känna av om jag klappar katterna för mycket men inte annars sambon har pollenallergi likaså hans mamma och bror. Kan det då vara större risk att hon utvecklar allergi mot pälsdjur om t ex pappan e pollenallergiker? Hans mamma och min bror e pälsdjursallergiker men tror min bror fått det från hans pappa(vi har inte samma biologiska pappa)annars finns det ingen mer som har det. Min bror blev av med allergin i några år när han gick hos homeopat detta kommer jag absolut att prova om hon skulle bli allergisk. Vad tror ni ang allergier? Finns det ingen möjlighet alls att kunna ha kvar sin a djur. Läste att 15-18 % av alla skolbarn e pälsdjursallergiker det e ju en stor siffra. Visst va fasiken tänker jag på detta nu för, men jag bara fick den tanken helt plötsligt