• ida 07

Ni som varit i Cypern/Fig Tre Bay och bott på fritidsresorshotell Nausicaa Beach och Althea Beach, hur var dessa hotell?

• Svar på tråden Ni som varit i Cypern/Fig Tre Bay och bott på fritidsresorshotell Nausicaa Beach och Althea Beach, hur var dessa hotell?
  • ida 07

Har blivit förtjust i båda deras hotell men vet inte vilket som verkar bäst....

Någon som varit där och kan berätta lite...

• Mammafin

Inte bott på hotellen men dock på orten. Det är 4 år sedan men inte så roligt alls. Dålig och jätte dyr mat. Finns bra stränder och är det bara det ni är ute efter så finns inget att klaga på. Cypern för mig var bara dyrt och dåligt.. Nu får jag säker tusen cypern fans på mig...
    Hoppas du får några trevligare svar av nån annan. Trevlig resa vart det än bär!
    / Mammafin

• Pumpalicious

vi åker till althea i maj, fastnade för det framför Naicaa, vet inte riktigt varför. men tyckte hotellet i sig såg finare ut, nyare liksom! vi har all inclusive och slipper dyra restauranger..

• lördag

Vi ska också åka till Althea. Vi åker i oktober då det börjar bli trist väder här hemma. Även vi har bokat all inclusive.

• cec

Vi har valt Nausica pga att de är handkapvänliga

• hannah å robins mamma

Vi bodde på Nausicaa Beach hösten 2008 och vi tyckte att det va ett toppen hotell! Jättefina lägenheter, bra mat, trevlig personal, mkt aktiviteter för barn/vuxna osv osv.
    Sen ett stort plus för dem badtrappor som finns alldeles bredvid hotellets pool..smidigt om man vill smita iväg och ta sig ett dopp i havet medans pappsen plaskar i barnpoolen
    Sen äre jättenära till stranden.
    Har inget att klaga på när det gäller detta hotell, vi planerar att åka tillbaka i höst igen, det säger väl en del =)

Ni kommer att få det toppen om ni åker dit!

Svar på tråden Ni som varit i Cypern/Fig Tre Bay och bott på fritidsresorshotell Nausicaa Beach och Althea Beach, hur var dessa hotell?