Magen växer ju inte... (v.20)
Har lyckats hålla mig lugn väldigt länge, men nu börjar jag faktiskt bli lite orolig. Är i v.20 ungefär och magen har inte vuxit någonting på tre veckor i alla fall. Kan fortfarande ha i stort sett alla mina gamla kläder (inte taighta jeans) och har bara en liten bulle på magen som syns på em och kvällen när jag sitter eller ligger ner.
Har inga andra grav.symptom överhuvudtaget, ingen växtvärk och brösten är inte ömma eller större. Om det inte vore för att jag känner rörelser därinne i stort sett varje dag och har gjort det de senaste veckorna så hade jag varit säker på att något var fel. Nu börjar jag dock oroa mig för att det jag känner inte är barnet utan nervryckningar eller något annat konstigt. Hmmm, nä jag vet nog innerst inne att det är bebisen, men är det inte konstigt att magen inte växer? Har i och för sig ingen stor aptit och äter relativt lite, väger lika mycket som innan jag belv gravid (53 kg), men ändå. Usch, ville nog bara skriva av mig lite och undra om det är någon som har det likadant? Hade jag varit hemma i Sverige så hade jag givetvis ringt BM och frågat, men här där jag bor verkar de ha så dålig koll så därför frågar jag er (experterna ) istället!