• Carola Carro

Barnfri dag/kväll i morgon

I morgon från kl 12 kommer jag vara barn fri.. Har en 1åring.. Han skall vara hemma med farmor.. Det hela börjar med att ja åker till travet och hjälper till med licensdeltagarna och efter det vidare hem till mamma och duscha för att göra mig i ordning för kvällen då det är travgala.. =) Kommer väl hem vid 1-2 kanske senare än så på natten.. Sonen skall sova hemma för första gången vid farmor.. Farmor bor tvärs över gatan så skulle de bli problem som ja knappast tror för han älskar sin farmor så kan de gå hem till sambon.. Anledningen till att sonen inte sover hemma beror på att även om sambon skulle gå upp med sonen på morgonen så skulle han stå vid sängen och gnälla på mig...
    På 16månader skall jag få sova huuuur länge jag vill..

Vet inte vad ja vill få ut av inlägger skönt och skriva av sig...
    Kommer säkert få höra ajabajja sonen skall sova hemma osv.. Men de bryr ja mig inte om.. Ja är lycklig och glad...

• Svar på tråden Barnfri dag/kväll i morgon
  • Angelflikkan

ha så jättekul och sov ut...
    det förtjänar man som mamma til småttingar..

Tvåbarnsmamma.. Full ös, medvetslös!
  • Ninis

Jag är oxå barnfri i morgon från kl 12:45! Jag och en kompis ska åka på spa och kommer hem igen på söndag förmiddag! Ska bli så skönt att få sova en hel natt ostört och slippa gå upp vid 5:30!!! Tänk bara att få äta en lååååång frukost i lugn och ro.

Har två barn, en 3-åring och en på 7 månader. Barnen är hemma med sin pappa.

* Engla 7 mars 2006 och Elvira 4 juli 2008*
  • buffybus

vad kul..

själv så va jag barnledig häromdagen.. vår son e också 1år.. det va helt enkelt farmor som ville låna han.. så jag sa ja.. vill ju inte säga nej precis.. men guuud va tråkigt jag hade.. haha..

men det låter kul som du ska på... förstår det där med att dem står vid sängen o gnäller hehe.. gör min son också!! om pappan går upp..

bebis kommer i juli då blir André storebror
  • buffybus

men då blir din sambo också barn ledig.. hehe.. ska han också hitta på nått skoj då?? eftersom han ska va hos henne redan vid 12

bebis kommer i juli då blir André storebror
  • radicale

vi ska också vara barnfria, vi firar vår 5årsdag imorgon och ska ta in på hotell samt gå ut och äta god middag! Min syster ska passa vår dotter och eftersom vi ska sova borta över natten kan hon passa vår dotter här hemma. Känns toppen, tryggt för dottern! Vi läääängtar!

• C r e d o

Jag har lämnat alla mina tre barn med farmor för första gången rundt 9 månader och det har gått hur bra som helst! De älskar också sin farmor... Njut och ha kul, detta förtjänar du!

• Carola Carro

buffybus skrev 2009-02-06 20:41:56 följande:

men då blir din sambo också barn ledig.. hehe.. ska han också hitta på nått skoj då?? eftersom han ska va hos henne redan vid 12
    Han Skall nog jobba ett slag först tror ja.. Kan inte hans schema.
  • Lussekatten87

hihi..samma här TS!!
    Imorgon ska Gbariel vara med sin mormor från Lunch till middag!! SKÖÖNT!
    behöver verkligen det...vi ska flytta imorgon så jag kommer ha nog att tänka på!!!

(¯`°?.¸ ♥ Väntar 2:an! BF 31/7 - 09 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lussekatten87
    Lussekatten87 skrev 2009-02-06 21:51:23 följande:
    hihi..samma här TS!!Imorgon ska Gbariel vara med sin mormor från Lunch till middag!! SKÖÖNT! behöver verkligen det...vi ska flytta imorgon så jag kommer ha nog att tänka på!!!
    Gabriel ska det stå!
    (¯`°?.¸ ♥ Väntar 2:an! BF 31/7 - 09 ♥ ¸.?°´¯)
  • tindeli

Du gör rätt i att ta en dag och morgon barnfri.Ha så kul och sov så gott.

Svar på tråden Barnfri dag/kväll i morgon