• Nie

Vad ska man köpa i present till 4-årig tjej?

Jag har verkligen inga idéer alls. Allt detta beror på vårt slit och
    äsamhälle. Dottern fick massor av julklappar och det har nu lett till att jag inte vet vad hon ska få då hon fyller år om mindre än två veckor. Jag ska köpa två nattlinnen till henne, men det känns som om man "borde" köpa nåt mer, men vad?

Hon har iofs sagt att hon vill ha en ny docka som har hår, då hennes andra docka är flintis, men jag tycker att det är onödigt att köpa en till docka. Lera har hon massor av, papper och pennor lika så. Hon fick en (billig) liten CD-spelare i julklapp poch tre CD-sagor till, men hon vill inte lyssna på CD-sagor. Däremot gillar hon musik.

Kom med förslag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-07 09:08
    Slit och SLÄNG samhälle ska det stå. Sonen måste ha knappat på tangentbordet utan att jag märkte det... Ja ja.

• Svar på tråden Vad ska man köpa i present till 4-årig tjej?
  • bubbli

men om hon önskar sig en docka är det väl skitsamma vad du tycker?

Köp en docka!

• Nie

Du har nog rätt, men jag tycker ändå att det känns onödigt. Jag är öppen för fler förslag.

• ninmid

Min dotter är inne i en riktig pysselperiod. Älskar pärlor, klippa och klistra etc

Panduro brukar ha bra såna set.
    Men vill hon ha en docka med hår skulle jag köpt det ; )
    Annars kanske en cykel, dockvagn, sparkcykel, hopprep, rockring
    Tävla om plagg från Plastisock i stl 62/68! petitfashion.se/
  • Nie

Rockring kanske vore något!

Hon gillar att pyssla, iaf i ett par minuter. Men om man köpte nåt mer "riktigt" kanske hon skulle tycka att det var roligare.

• Nie

Jo, förresten... Jag ger nog upp och köper en docka med hår ändå

• ninmid
    Skrattande Bra val
    Men kolla pyssel på panduro. Köpte en bra liten plastlåda med olika pärlor och gummiband för 89 kr tror jag att det var. Hon har gjort massa halsband, armband och ringar av det =)
    Nie skrev 2009-02-07 11:42:38 följande:
    Jo, förresten... Jag ger nog upp och köper en docka med hår ändå
  • j a g

Pussel
    Pärlor+pärlplattor
    Bokmärken, klistermärken att pyssla med
    Dockkläder
    Lego
    Bilbana
    Saker man kan leka med ute
    Dockskåp

Svar på tråden Vad ska man köpa i present till 4-årig tjej?