• Anonym (undrar)

Någon som jobbat som Mystery shopper?

Hur mycket kan man få för det / månad?

Är i desperat behov av pengar.

Skäms mycket över det och vill därför vara anonym.

• Svar på tråden Någon som jobbat som Mystery shopper?
  • Anonym (undrar)

ingen?

Kanske man ska prova ändå. Alla extrapengar man kan få in är ju bra.

• maggan75
    Anonym (undrar) skrev 2009-02-07 15:17:27 följande:
    ingen?Kanske man ska prova ändå. Alla extrapengar man kan få in är ju bra.
    Har en arbetskamrat som jobbat extra som det , skulle oxå kunna tänka mig det du har ingen länk till en sida
  • maggan75
    Jordgubbsflickan skrev 2009-02-07 15:20:12 följande:
    vad är det?
    Du går ut anonymt och lossas shoppa för att kolla hur personalen sköter sig typ
  • Anonym (undrar)

maggan75 - vad tyckte du om sidan?
    Funderar du på att ansöka?

Jag vill gärna, men tvekar fortfarande. Vet dock inte varför jag tvekar.

• maggan75
    Anonym (undrar) skrev 2009-02-07 15:35:13 följande:
    maggan75 - vad tyckte du om sidan?Funderar du på att ansöka?Jag vill gärna, men tvekar fortfarande. Vet dock inte varför jag tvekar.
    Jag tyckte det lät helt ok........ jag skulle inte tveka om jag var du Anmäl dig ......*hejar på *
  • Anonym (undrar)

blir så fundersam.

Det står ingenting om att de drar av skatt och sådant på det man tjänar, något jag tycker är otroligt viktigt att de gör.

Ska googla lite och se om jag hittar andra sidor.

• Shasti

Ni som vet, hur gör man när man måste köpa något då? Det kan man väl inte behöva stå för själv, eller?

• sasssyy

jag har varit reggad på Gapbuster i snart 10 år och aldrig fått ett enda uppdrag, under de åren har jag bott större delen i Göteborg... jag fyller i massa olika enkäter och intressesidor hos dem men fortfarande inte fått något... vet inte hur stor chans man eg har.

jag vet däremot att många stora kedjor söker mystery shoppers via arbetsförmedlingens hemsida då och då. Känner en tjej som har jobbat lite som det, hon har fått i snitt 3 uppdrag/år

• Anonym (M)

Anonym (undrar) skrev 2009-02-07 15:04:55 följande:

Hur mycket kan man få för det / månad? Är i desperat behov av pengar. Skäms mycket över det och vill därför vara anonym.
    Jag jobbar ibland på seeyou.com eller se? Det beror på uppdrag men kan variera mellan 50 och 250 kr ungefär.
  • Anonym (jag)

Jag jobbar åt see you. Får några förfrågningar i månaden. Ibland ska man köpa något å ibland inte. Jag har alltid fått tillbaka pengarna när jag skickat in kvittot. Ger inte så mkt pengar i månaden men alltid några hundra lappar. Inte helt fel då man har liten kassa.

• Gravid2008

Jag var aktiv på www.mysteryshopper.se ett tag. Gjorde det inte för pengarna utan för att jag tycker det är var ej kul grej så jag kommer inte ihåg exakt hur mycket pengar det gav, men jag gjorde som mest kring 8 uppdrag i månaden, gissar att de gav ca 200 kr/styck i snitt. Beror på, en del uppdrag gav upp till 2000 kr /st, men var då mer krävande.

• gavagai

Gravid2008 skrev 2009-02-07 21:26:14 följande:

Jag var aktiv på www.mysteryshopper.se ett tag. Gjorde det inte för pengarna utan för att jag tycker det är var ej kul grej så jag kommer inte ihåg exakt hur mycket pengar det gav, men jag gjorde som mest kring 8 uppdrag i månaden, gissar att de gav ca 200 kr/styck i snitt. Beror på, en del uppdrag gav upp till 2000 kr /st, men var då mer krävande.
    Testade just att gå till den sidan, men de ber en bara logga in. Vet du hur man gör om man är intresserad av att vara med där? Blev också intresserad.
  • Molina

Mitt arbete anlitar mystery shopper som gör kontroll på vår butik och vårt sätt att ge god service på.
    Har alltid funderat vart dom kommer ifrån.
    Det är himmla roligt att läsa redovisningen när dom besökt vår lilla "mack"

Jag tycker personligen att det är jätte bra att det finns en sån möjlighet just för att hjälpa större kedjor att bli mer målmedvetna för usch ibland va otrevlig personal man kan bli bemött av.

Svar på tråden Någon som jobbat som Mystery shopper?