• malin86

Poly blonde schwartzkopf på mörkt hår?

Någon med erfarenhet? Jag har brunt hår och skulle vilja prova att fixa ljusa slingor (inte blonda, men ljusa). Testade flera gånger när jag var yngre men det blev såklart gul/oranget varje gång. Jag skulle såååå gärna vilja få till en naturlig snygg mörkblond look!!

• Svar på tråden Poly blonde schwartzkopf på mörkt hår?
  • Angelica77

Exprimentera inte med de färgerna. Det blir fel i 99 % av fallen. Varför chansa??
    Jag är liksom du mörkhårig (normalt blond) men ska lägga i slingor för att ljusa upp nu till våren. Men utan tvekan tänker jag vända mig till en salong där dom kan sina saker.

Även om färgen blir till belåtenhet när man slingar hemma (om det nu skulle hända) så är ju frisörer mästare på att lägga i det med effekter som gör det hela ännu snyggare.

• malin86

mhm..
    men jag vet att det finns dom som lyckas.. kan inte nån av er också svara.. jag kanske tänker experimentera lite iaf =)

• malin86

mii och nathalie009:

är ni brunhåriga i vanliga fall? finns mood i slingning? vilken rekomenderas om jag inte vill få blonda slingor men ljusa iaf.. mörkblonda typ.

• Nathalie009

malin86 skrev 2009-02-08 11:33:46 följande:

mii och nathalie009: är ni brunhåriga i vanliga fall? finns mood i slingning? vilken rekomenderas om jag inte vill få blonda slingor men ljusa iaf.. mörkblonda typ.
    jag har råttfärgat från början men nu har jag itne fixat håret själv utan har gått tillsalong för att bli såhär blond.
    Men jag har använd mood förut, men då använda jag INTE slingblonderingen, utan den vanliga ljusaste blonderingen(till hela håret) men använde d som slingblondering. den är jättebra
  • Nathalie009

men jag tycker du ska gå till salong i fixa slingor, dom får det allti mycket snyggare! Som ngn tidigare skrev, dom får til det där lilla extra!

Svar på tråden Poly blonde schwartzkopf på mörkt hår?