• PixieApa

Vi som vill ha MÅNGA barn

Vill ni ha många barn?
    Varför?
    Hur många har ni nu?

Jag vill ha sju barn. Jag tycker det låter lagom. Jag kanske ändrar mig. Jag har bara ett nu

• Svar på tråden Vi som vill ha MÅNGA barn
  • zweedsmeisje

det beror på vad man anser som många, jag vill ha kanske fyra stycken, det tycker jag är många, men har oxå bara ett än så länge :)

• Kornblume

Jag vill ha manga barn, 4-5 kanske. För att jag älskar barn!
    Men tyvärr tillater var ekonomi och livssituation i allmänhet nog inte fler än vara tva sma. Kanske kanske en till.
    Hade jag varit stormrik, yngre och redan haft ett fast jobb hade jag absolut slagit till!

• PixieApa

zweedsmeisje skrev 2009-02-07 22:01:13 följande:

det beror på vad man anser som många, jag vill ha kanske fyra stycken, det tycker jag är många, men har oxå bara ett än så länge :)
    Jo, men det är ganska många
  • PixieApa

Kornblume skrev 2009-02-07 22:03:57 följande:

Jag vill ha manga barn, 4-5 kanske. För att jag älskar barn! Men tyvärr tillater var ekonomi och livssituation i allmänhet nog inte fler än vara tva sma. Kanske kanske en till. Hade jag varit stormrik, yngre och redan haft ett fast jobb hade jag absolut slagit till!
    Tror du man kan ha ett fast jobb på heltid med en massa barn då?

Vi har heller inte "råd" med fler barn just nu
    fast hon är bara 4,5 månad ännu så jag kanske inte ska gnälla
  • Kornblume

PixieApa skrev 2009-02-07 22:05:53 följande:

Tror du man kan ha ett fast jobb på heltid med en massa barn då? Vi har heller inte "råd" med fler barn just nu fast hon är bara 4,5 månad ännu så jag kanske inte ska gnälla
    Ja det tror jag. Men det maste ju inte vara heltid, jag har svart att tänka miga att vara fran mina barn sa mycket. Framförallt kan man ha ett ars ledigt med sma barn och maste inte oroa sig för vad som händer "sen", var man sa ska fa pengar ifran.
  • PixieApa

Kornblume skrev 2009-02-07 22:09:12 följande:

PixieApa skrev 2009-02-07 22:05:53 följande:
    Ja det tror jag. Men det maste ju inte vara heltid, jag har svart att tänka miga att vara fran mina barn sa mycket. Framförallt kan man ha ett ars ledigt med sma barn och maste inte oroa sig för vad som händer "sen", var man sa ska fa pengar ifran.
    Ja, det är klart. Men som du säger, det är ju tråkigt att behöva vara ifrån barnen så mycket. Fast halvtid skulle jag nog kanske kunna tänka mig. Det är ju lite socialt också.
  • 3 barns mamma84

Jag har 2 nu men vill ha 2 till hehe
    3.an planerar vi 2010 iaf
    Nå nr 4.an får komma då jag är 30 typ nu är jag ju 24år

• PixieApa
    3 barns mamma84 skrev 2009-02-07 22:13:27 följande:
    Jag har 2 nu men vill ha 2 till hehe 3.an planerar vi 2010 iaf Nå nr 4.an får komma då jag är 30 typ nu är jag ju 24år

Ja, ska man ha många får man ligga i
  • Kornblume

Varken jag eller min kille har fast jobb i nuläget utan bada projektarbetar, vilket är superstressigt för det är svart att planera tidsmässigt och pengamässigt. Men vi har bestämt att minst en av oss ska stanna pa halvtid sa att barnen är mer hemma än pa dagis. Känns mycket viktigt för oss iallafall!

• 3 barns mamma84
    PixieApa skrev 2009-02-07 22:14:26 följande:
    Ja, ska man ha många får man ligga i
    Haha är så beroände att bära mage och vara gravid + att få föda fram oxå
    Födde min dotter men blev besviken med sonen Fick ju snitt..Men det blir denna gången med då men,men nått man måste offra för att få söta barn iaf

Hur många ska du ha?
Svar på tråden Vi som vill ha MÅNGA barn