• Uet

Vilken operatör har ni på hemtelefonen?

Vi har Tele2 bytte för några månader sen och VILKEN skillnad!!!
    Med telia fick vi telefon räkningar på ca 2000:-/kvartalet
    Och senast idag fick jag räkning från tele2, 197:- för 1 mån och jag ringer ju precis lika mycket nu som förut

• Svar på tråden Vilken operatör har ni på hemtelefonen?
  • Tjockepoffa

Vi har oxå Tele2.
    Har även det på mobilerna.
    Om vi har mobilerna och hemmatelefonen med tele2 så får vi 10% rabatt på mobilräkningen (företag) stor skillnad.

• mia1980

Oj, vad mycket ni måste ringa.
    Jag har Telia och har räkning plus internet på modem och har räkningar på runt 500kr/kvartal.

• vill bli tre

Telia!

tänkte dyta till tele2.. för ja trodde de skulle va smidigare o billigare...
    jag fick göra FYRA registreringar för att dom inte lyckades på tele2.. när de inte funka efter 4de ringde jag igen och dom ville ja skulel gröa en 5de!! så bad ja dom dra åt****** kan lika gärna ha telia då...

ska även byta bort comviq på mobilen!! så less på dem o deras dåliga stil så de finns inte

• Dino78

Bytte nyss tillbaka till Telia...kommer kosta runt 80:- i månaden och det inkluderar ALLT (även mobilsamtal!)

• MiaMaa

oj...
    har telia och räkningarna brukar vara på 1500kr kvartalet på det kommer bredbandet med 1900 ....och mobilerna.....suck..vi ringer nog ganska mycket

• maria81

Telia här oxå. det känns som en stor djungel där ute bland operatörerna. Man vågar helt enkelt inte byta...

• noname

har optimal telecom..trodde det var ok..men nope..ska ev byta till tele2,ringer nämligen mycket till comviq ...

• bröderna Walter

jag har universal telcom å vi har en räkning på runt 600 i månaden... ringer dock ganska mycket mibil samtal.
    deras fasta avgift ligger på 235 kr i månaden.. funderar på att byta

• Uet

SuperMia 1980:

Jag pratar med min svägerska i snitt 1-2 timmar/dag.

Men oj bara 500:- duktigt av dig , det täcker ju knappt dom fasta kostnaderna

• Uet

noname:

Nä optimal telecom är inte så poppis i mitt hem, dom har nämligen skickat räkningar till mig på internet (modem) när jag har adsl från BBB.
    Jag har aldrig nånsin haft nått med dom att göra sen plopp kommer det räkningar....*mysko*

Svar på tråden Vilken operatör har ni på hemtelefonen?