Behövs Magnus Carlsson i Alcazar?
Magnus är väldigt bra, men Alcazar klarar sig fint utan honom tycker jag. (Har hört klagomål på hans frånvaro, därför jag undrar)
Jag tycker Magnus är en soloartist.
Magnus är väldigt bra, men Alcazar klarar sig fint utan honom tycker jag. (Har hört klagomål på hans frånvaro, därför jag undrar)
Jag tycker Magnus är en soloartist.
Nej han behövs inte, rent teoretiskt. Men ändå sa jag just igår när de vann en finalplats att själva uppträdandet hade varit om möjligt ännu häftigare om de hade varit 4..lite ABBA.känsla liksom
Han behövs lika lite som Alcazar behövs.
Usch.
Sniglar och Krut skrev 2009-02-08 12:15:35 följande:
nej
Jag är inte förtjust i dem... men jag tycker att de låter likadant oavsett vilka som är med.
(Hmm, tyckte dock att låten de körde igår faktiskt var helt okej. Det kanske är något fel på mig.)
om Sverige bara ska ställa upp med de som var på uttagningen igår så behövs alcazar i allra högsta grad... trodde aldrig att jag skulle säga det men de var bäst av alla de dåliga igår. Är man bäst i den kateorin måste de andra verkligen vara pissdåliga....
eller menar att om sverige enbart ska ställa upp med liknande som var igår... blev fel i första meningen.
Magnus Carlsson ska tillbaka till Barbados!!!!
Nej usch kan inte rösta på nått av alternativen! tycker dom är hemska med sin skuttande å jävla dans på scen! fattar inte att svenska folket kunde rösta och vill se dom. Är ju så urlöjliga...
annat; vem fan behöver alcazar? bort med skiten
bort med schlagern med för den delen...jag avskyr allt av schlager, blääääh...
Oj det här blev ju värsta Alcazarhatartråden